Vozači troše milijarde u potrazi za parkirnim mjestima

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. srpanj 2017. u 09:03
Foto: Thinkstock

Kako gradovi postaju sve zagušeniji, direktni i indirektni troškovi parkiranja zadaju glavobolju i vozačima i gradskim vlastima koji često imaju suprotstavljene interese.

Vozači u SAD-u, Njemačkoj i Ujedinjenoj Kraljevini godišnje izgube milijarde trošeći vrijeme i gorivo u potrazi za parkirnim mjestom, a često iz straha od kazne preplate parkiranje, stoji u srijedu u studiji o prometu agencije INRIX.

Kako gradovi postaju sve zagušeniji, direktni i indirektni troškovi parkiranja zadaju glavobolju i vozačima i gradskim vlastima koji često imaju suprotstavljene interese.

Proizvođači automobila i tehnološke kompanije, u međuvremenu, trljaju ruke zbog dodatnog profita koji ostvaruju svojim aplikacijama na pametnim telefonima ili tehnologijom, a koji omogućuju lakšu navigaciju u potrazi za parkirnim mjestima i automatiziranje parkirnih manevara.

Studija o troškovima izgubljenog vremena i goriva temelji se na bazama podataka tvrtki koje upravljaju parkiralištima te anketi u kojoj je sudjelovalo 18.000 vozača iz 30 gradova u SAD-u, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.

U SAD-u, svaki vozač godišnje u prosjeku preplati parkiranje za 97 dolara.

Što se tiče izgubljenog vremena u potrazi za parkirnim mjestom i goriva, prosječno američki vozač godišnje nepotrebno izdvoji dodatnih 345 dolara.

U Velikoj Britaniji ti troškovi iznose gotovo 1000 funti, a u Njemačkoj blizu 1000 eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close