U Legu uvjereni da će postati vodeći brend igračaka u Kini

Autor: Tomislav Pili , 20. travanj 2016. u 13:21
Jorgen Vig Knudstorp, glavni izvršni direktor Lega/REUTERS

Uz skorašnje otvaranje svoje najveće trgovine na svijetu pored šangajskog Dineylanda, Lego do 2017. otvara i tvornicu u Kini.

Kina nudi jedinstvenu priliku za rast, a naša kompanija dobro je pozicionirana kako bi postala vodeći brend igračaka, izjavio je glavni izvršni direktor danskog Lega, Jorgen Vig Knudstorp. Prvi čovjek čuvenog proizvođača kockica dao je intervju za CNBC povodom proširenja Legovih operacija u Kini.

 

1000četvornih

metara površine imat će Legova trgovina pored Šangaja

Ključno tržište
Naime, Lego će blizu šangajskog Disneylanda sredinom lipnja otvoriti svoju najveću trgovinu na svijetu koja će se prostirati na 1000 četvornih metara. Osim toga, kompanija gradi i svoju prvu tvornicu u Kini koja će biti dovršena sljedeće godine. Danci vide priliku u tranziciji kineskog društva u potrošačko društvo, a druga svjetska ekonomija najbrže je rastuće tržište za Lego. Značaj Kine je tim veći ako se zna da je svih 140 tržišta na kojima je prisutan Lego prošle godine zabilježilo dvoznamenkasti rast prodaje. Knudstorp je još zimus izjavio kako će se Kina vrlo brzo pridružiti Americi i Njemačkoj kao najznačajnijim tržištima za Lego.

Prema procjenama konzultantske tvrtke Euromonitor, kinesko tržište igračaka do 2017. vrijedit će 15,4 milijarde dolara, a azijsko-pacifička regija prestići će u prodaji Sjevernu Ameriku kao najveće svjetsko tržište igračaka. Međutim, Lego je svjestan činjenice da u Kini – najrazvijenijem tržištu video-igara – ne može uspjeti samo sa svojim kockicama. Na pitanje planira li kompanija lansirati i proizvode virtualne stvarnosti, Jorgen Vig Knudstorp je kazao "da, apsolutno". Iako plastične kockice ostaju temeljni proizvod kompanije, Knudstorp je dodao kako vidi goleme mogućnosti razvoja Legovih aplikacija i mobilnih igara.

Politički osjetljivo
Kada je riječ o Kini, Knudstorp nije mogao izbjeći pitanje o nedavnom skandalu koji je priskrbio etiketu kompanije koja dobro pazi da se ne zamjeri službenom Pekingu. Podsjetimo, Lego je odbio prodati kockice kineskom umjetniku i disidentu Ai Weiweiu pod izgovorom kako vjeruje da bi Weiwei iskoristio njihov proizvod za politički obojen umjetnički projekt.

Knudstorp je pojasnio kako su zabilježeni slučajevi da su od Lego kockica izrađivane makete koncentracijskih logora ili je prikazivan prorok Muhamed.  "Upozoreni smo na golemu osjetljivost tzv. političkih tema, a u ovom slučaju član našeg australskog predstavništva uočio je kako je svrha Weiweieve kupnje kockica preosjetljiva te smo stoga odbili kupnju", kazao je Knudstorp. Inače, kasnije je Lego promijenio svoju politiku i više ne propituje kupce u koju će svrhu iskoristiti popularne kockice.  

Komentirajte prvi

New Report

Close