U Aziji 'poludili' za kozmetičkim lećama

Thinkstock Thinkstock

Azijski potrošači potrošili su gotovo 190 milijuna dolara samo na kozmetičke leće.

Globalna potražnja za kontaktnim lećama vrijednosno pokazuje kontinuirani rast u  SAD-u, Europi i Aziji, pokazuje istraživanje agencije GfK. Rastu tržišta kontaktnih leće nije povod samo korekcija vida već i njihovo korištenje u službi ljepote. Upravo kontaktne leće za ljepotu  imaju u Aziji  rast tržišta ovog segmenta od čak 20 posto.

U Aziji su tržišta Kine, Malezije, Južne Koreje, Hong Konga i Singapura rasla po prosječnoj stopi od 7,4 posto. Stopa rasta u SAD-u i Europi je nešto niža – 4,8, odnosno 3,2 posto. U zadnjih godinu dana neka azijska tržišta su rasla po stopi od 2,5 do čak 14,9 posto. Upravo su kretanja u Koreji, Singapuru i Maleziji učinila ovu regiju najbrže rastućom za kontaktne leće. Koreja je zabilježila najveći i najbrži rast (15 posto) kako za korektivne leće tako i za one u službi ljepote, pokazuje istraživanje.

Potražnja za lećama u službi ljepote, poznate kao kozmetičke leće, vrijednosno naročito raste u Koreji, Singapuru, Kini i Maleziji (između 18 i 37 posto). Sveukupno su azijski potrošači potrošili gotovo 190 milijuna dolara samo na kozmetičke leće.

Karakteristično je da potrošači  leća veliku pažnju posvećuju kvaliteti. Uz svjetske marke na tržištu su se pojavile i brojne lokalne marke a vrlo se brzo prilagođavanju promjenama trendova te nude inovativne proizvode vrlo dobre kvalitete, kažu iz GfK.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve