Turisti izgubili skoro 2 mil. eura za lažne rezervacije hotela!

Autor: Marija Crnjak , 28. kolovoz 2014. u 10:59
Photo:Thinkstock

Hotelima nije jasno kako se moglo dogoditi da se izrade lažne stranice, te tvrde da još ovih dana na recepcije dolaze gosti s lažnim rezervacijama.

Na stotine turista nasjelo je na lažne hotelske web stranice turističke agencije iz Antalije, uplativši prevarantima na tisuće turskih lira za lažne rezervacije smještaja. Kako prenose turski mediji, "agencija" koja je operirala pod nazivom TTM Tourism na stranicama www.tatilmanya.com, zavarala je na stotine potencijalnih klijenata koji su povjerovali u ekstra jeftine ponude ljetovanja, te su se otkrivši prevaru požalili turskom Ministarstvu turizma, Udruženju turskih putničkih agencija i udrugama potrošača. 

Udruženje putničkih agencija (TÜRSAB) agenciji iz Antalije oduzela dozvolu za rad, no u toj agenciji koja posluje od 2008. godine tvrde da nemaju veze s prevarom te smatraju da im je netko hakirao stranice. To je otprilike i sadržaj objave na njihovim web stranicama, uz napomenu da će se sadržaj agencijske ponude ažurirati kad se riješi slučaj, te ispriku svima koji su izgubili svoj novac. U svakom slučaju, detalji pritužbi brojnih klijenata pokazuju da online prodajne platforme i dalje kriju rizike od prijevara.

Hoteli koji su se našli na meti lažljivaca tvrde da ukupan pokradeni iznos dosiže oko 5 milijuna turskih lira, što je oko 1,7 milijun eura!  

Klijenti tvrde da je agencija sastavila lažne stranice dobro poznatih i popularnih hotela u destinacijama kao što su Bodrum, Antalija, Kemer. Na stranicama su uz ponude hotela navedeni brojevi telefona tobožnjih hotelskih službi za korisnike. "Hotelsko" osoblje koje je odgovaralo na pozive klijenata uredno ih je izvješćivalo da su rezervacije u proceduri i da to provodi agencija Tatilmanya, te su gosti smještaj uplatli online. Klijenti su putem e-maila čak dobili svu putnu dokumentaciju, dakle vaučer i ugovor koji potvrđuje rezervaciju. 

Međutim, samo par dana prije puta klijente su telefonski zvali lažni hotelski zaposlenici da ih obavjeste da je njihova rezervacija otkazana. Pojašnjavali su im da su zaprimili pritužbe gostiju o trovanju hranom u navedenim hotelima, te su stoga morali otkazati buduće rezervacije, uz obećanje da će vratiti novac u roku od 14 dana. To se naravno nije dogodilo.

Hoteli čije su usluge "prodavali" prevaranti iznenađeni su kako se moglo dogoditi da se izrade lažne stranice i prevare klijenti na ovaj način, te tvrde da još ovih dana na recepcije hotela dolaze gosti s lažnim rezervacijama. 

Komentirajte prvi

New Report

Close