Tuna kao crnogorski brend

Autor: Poslovni dnevnik , 09. siječanj 2019. u 21:59
U crnogorskim vodama ima dosta tune/Davorin Višnjić/PIXSELL

Potrebno je otvoriti male prerađivačke tvrtke.

Crna Gora je usvojila Prostorni plan za otvoreno more, a stanje tune u crnogorskim vodama je dobro te bi otvaranje malih tvrtki u zaleđu koje bi se bavila preradom ribe Crnoj Gori donijelo veliku dobit, rekao je za Skala radio Aleksandar Joksimović, šef laboratorija za ihtiologiju i ribarstvo u kotorskom Institutu za biologiju mora.

"Do sada je stvaranjem klastera postignut pomak u organizaciji ribara i udruženja, kao i u svijesti ribara da se zajedničkim, timskim radom mogu postići rezultati", dodao je Joksimović.

Ulov male plave ribe, uzgoj tune, razvoj tvornica za preradu ribe i logistike na obali, crnogorskoj ekonomiji može donijeti brend, nešto što je iz južnog Jadrana, s visokim salinitetom i čistom vodom.

"Ekonomski važne vrste za ribolov u Mediteranu i Jadranskom moru su oslić, barbun i kozica, od glavonožaca hobotnica, a od male plave ribe srdela i inćun. Za sve njih radi se biološka i ekonomska studija i njihov ulov se ograničava", rekao je Joksimović.

Nadležno tijelo za ribarstvo na Mediteranu Crnoj Gori je povećalo kvotu za izlov srdele i inćuna za 2,5 tisuće tona. 

Komentirajte prvi

New Report

Close