Treću godinu zaredom najbolji svjetski MBA program na sveučilištu u Chicagu

Autor: Poslovni dnevnik , 15. siječanj 2014. u 18:30
I studenti su puni riječi hvale za svoj fakultet pa odličnim ocjenjuju obrazovanje koje im on pruža/FOTOLIA

Vrtoglavi uspjeh doživjelo je Sveučilište u Hong Kongu, najbolje rangiran u Aziji, prvenstveno zbog odličnih ocjena kojima su studenti ocijenili svoje profesore.

Booth School of Business sa Sveučilišta u Chicagu zadržao je prvo mjesto na ljestvici najboljih MBA programa prestižnog britanskog tjednika The Economist.

Fakultetu Booth to je već treći put da zauzme prvo mjesto Economistove ljestvice u posljednje četiri godine, a razlog tome su prvenstveno impresivni rezultati koje njihovi studenti postižu nakon što dobiju MBA diplomu na boothu. Poslovi koji im se nakon završetka MBA programa nude u širokom su rasponu u doslovce svim industrijama, a prosječna godišnja plaća koja im se nudi je 115 tisuća dolara, što je za 66 posto više nego su zarađivali prije završavanja MBA programa.  I studenti su puni riječi hvale za svoj fakultet pa odličnim ocjenjuju obrazovanje koje im on pruža, kvalitetu svojih kolega i fakultetsku službu koja se bavi njihovim zapošljavanjem. Prema Economistu, američki programi zauzimaju prva četiri mjesta na ljestvici najboljih, a među 25 najboljih MBA programa šesnaest je američkih.  

Vodeća europska škola je IESE u Španjolskoj, koja unatoč teškoj ekonomskoj situaciji u kojoj se Španjolska nalazi, još uvijek uspijeva svoje studente plasirati na najprestižnije pozicije, no uglavnom u inozemstvu. Queensland je najbolje rangirana škola izvan regija Europe i SAD-a. Vrtoglavi uspjeh doživjelo je Sveučilište u Hong Kongu, najbolje rangiran u Aziji, prvenstveno zbog odličnih ocjena kojima su studenti ocijenili svoje profesore.Ovo je 11. put da je tjednik The Economist objavio rang ljestvicu najboljih MBA programa u svijetu. 

Poziv studentima

Metodologija
Svake godine The Economist pozove studente da im obrazlože zašto su se odlučili za MBA program, a ljestvica se formira prema mišljenjima studenata. Četiri glavne kategorije su: otvaranje novih mogućnosti za karijeru (35 posto), osobni razvoj i obrazovno iskustvo (35 %), povećanje plaće (20 %), i potencijal da se umreže (10%). Bodovi se dobivaju kombinacijom egzaktnim podataka o MBA programima i subjektivnih ocjena polaznika.

Rast polaznika u 2013.
Prema istraživanju o MBA trendovima u 2013. godini zabilježen je rast polaznika MBA programa u svijetu od 14 posto, ali i dalje je broj polaznika u padu u odnosu na 2013. godinu. Najdinamičnije tržište za MBA je Azija gdje je zabilježen rast od 20 posto, a predvodnici toga rasta su Kina i Indija. Rast je zabilježen i na Bliskom istoku (8 posto), Latinskog Americi (6 posto) i srednjoj Europi (6 posto). Tržište MBA studija bilo je puno mirnije u sjevernoj Americi i zapadnoj Europi gdje je zabilježen rast od svega 1 posto. Na tim tržištima ozbiljniji rast se očekuje u 2014. godini i to od 6 posto. Inače, ova tržišta izniman rast zabilježila su 2012. godine i to od 14 posto. Istraživanje je također pokazalo kako su MBA programi koje polaznici upisuju sve češće regionalnog, pa i svjetskog karaktera.

Komentirajte prvi

New Report

Close