Sve se više kupuju privatne marke

Autor: Poslovni.hr , 26. rujan 2013. u 11:40
Photo:Thinkstock

Održana 4. Regionalna konferencija o robi široke potrošnje i maloprodaje u organizaciji Infoarena Grupe.

Udio privatnih robnih marki u regiji se povećao za čak 20 posto, najvećim dijelom zbog smanjene kupovne moći i cjenovne osjetljivosti kupaca. Prednost dobivaju privatne robne marke koje se mogu kupiti po nižim cijenama, a njihova kvaliteta je takva da sve više ulaze i u premium segment, zaključeno je na okruglom stolu koji je održan 23. i 24. rujna u Beogradu, u sklopu 4. Regionalne konferencije o robi široke potrošnje i maloprodaje u organizaciji Infoarena Grupe.

Okrugli stol moderirao je Srećko Debelak iz Slovenije, viši direktor A.T. Kearney, koji je održao uvodno predavanje o najnovijim trendovima u industriji robe široke potrošnje i maloprodaje. Sudionici panela, Milan Grgurević, generalni direktor Delta Agrara, Gabor Tozer, osnivač i direktor Quickborn Consulting (Francuska) i Ramon Weidinger, generalni direktor Coca-Cola Hellenic za Srbiju i Crnu Goru, zaključili kako je odnos proizvođača i lanaca prodaje izuzetno bitan za uspješno poslovanje, kao i uvođenje inovacija u svim FMCG sektorima. Upravo zato, istakli su, trgovci bi se trebali više orijentirati umjesto na to „kako“ potrošači troše na to „koliko“ troše.

Stručnjaci iz regije su se složili kako je kriza natjerala potrošača da bude racionalan te da je bitno doznati na koje se sve načine kupci informiraju. Istraživanja o ponašanjima kupaca, naglašeno je, vrlo su bitna, no, isto tako, u njih treba i investirati. Prema GfK istraživanju, 77 posto potrošača na našim prostorima koristi internet kad planira određenu kupovinu,58 posto njih koristi društvene mreže, a isti taj postotak kupaca voli svoja iskustva podijeliti s drugima, dok se pri donošenju odluka o kupovini najviše vjeruje prijateljima i rođacima.

Također je bitno usmjeriti se na nivo zadovoljstva potrošača, jer on mijenja navike te cijena često nije presudan faktor pri donošenju odluke o kupovini. Osim potrošača, važni su zaposlenici u kompaniji, kao i njihova edukacija; zatim interno i eksterno upravljanje odnosim te IT rješenja.

Regionalna konferencija o robi široke potrošnje i maloprodaje svake godine okupi vodeće ljude FMCG industrije. Razmjenom iskustava, panelima i predavanjima, na konferenciji sudionici konferencije dobiju vrijedna znanja koja implementiraju u svom poslovanju te se na taj način pozicioniraju kao bitan igrač na tržištu i jak konkurent. Zadnjih se godina konferencija etablirala kao nezaobilazno mjesto ljudi iz trgovačkog sektora na kojem stručnjaci iz industrije mogu dobiti odgovore i ideje za razvoj poslovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close