Subway će se protiv pada prodaje boriti makeoverom

Autor: Poslovni dnevnik , 31. kolovoz 2015. u 21:59
Analitičari ne vjeruju da će Subway sve promjene moći financirati bez podizanja cijena

Lanac restorana traži recept za spas poslovanja.

Jedan od najpoznatijih lanaca brze prehrane – američki Subway sprema se na potpuni "makeover". Kompanija koja je upravo proslavila 50. obljetnicu suočena je, kao uostalom i velik broj njezinih konkurenata, s ozbiljnim padom prodaje pa se vodstvo odlučilo s tim negativnim trendom boriti i uz pomoć rebrendinga.  

Tako će iduće godine, doznaje New York Post, krenuti s novim izgledom svojih restorana, ambalažom proizvoda pa i uniformama zaposlenika, a promjene očekuju i samu ponudu hrane i pića. Već je prije najavljivano izbacivanje pilećeg mesa s antibioticima s menija, a isto namjeravaju učiniti i sa šunkom i puretinom. No problem je osigurati dostatne količine mesa bez neželjenih dodataka pa proces zahtijeva ozbiljnu pripremu i moguće je da se realizacija prolongira.

No to i nije najveći problem – analitičari ne vjeruju da će Subway sve ove promjene moći financirati bez podizanja cijena, a jasno je da je to pitanje samo po sebi opasnost koja prijeti daljnjim padom prodaje. Kompaniju muče i kadrovski problemi, odlazak je najavio dugogodišnji šef marketinga Tony Pace koji će poziciju napustiti već krajem rujna, a navodno će otići i jedna od glavnih osoba zadužena za odnose s medijima Karie Ford.  

Komentirajte prvi

New Report

Close