Srpski poduzetnik Milan Beko preuzima vođenje Železnica Srbije

Autor: Poslovni dnevnik , 31. srpanj 2014. u 22:00
Beki neće biti lako podići gubitaša na noge

Unatoč tome što je Dragoljub Simonović smanjio gubitke, javna kompanija i dalje u minusu, ne pomažu ni subvencije.

Srpskom poduzetniku Milanu Beki neće biti lako da kao prvi čovjek Železnica Srbije (ŽS) tog gubitaša postavi na noge, iako je kompanija lani smanjila gubitak za oko devet milijardi dinara, na 7,6 milijardi dinara.

Smijenjeni šef ŽS-a Dragoljub Simonović, nakon objave tih rezultata hvalio se kako bi, kako javlja B92, tradicionalni srpski gubitaš iskazao čak i dobit od 639 milijuna dinara, da nema obračunskih kategorija, kao što su amortizacija, koja je odnijela čak 4,8 milijardi dinara, zatim zalihe, negativne tečajne razlike i rezervirana sredstva. Prema tom izvještaju ŽS je imao prihod od 25,4, kao uz rashod od 24,3 milijarde dinara. Simonović je tada naveo da su ovakav rezultat postigli zahvaljujući rezanju rashoda za 1,2 milijarde dinara. Međutim, da to nije dovoljno pokazalo se njegovom smjenom. Naime, unatoč tome što ŽS svake godine prima državne subvencije ta kompanija i dalje gomila gubitke.To brdo problema čeka Milana Beka u ne baš udobnoj fotelji direktora ZŠ-a.

Kvalifikacija mu ne nedostaje. Završio je Prometni fakultet u Beogradu, a ima i dugogodišnje iskustvo u gospodarstvu.Beko je javnosti postao poznat 1996. godine kada je u vladi Mirka Marjanovića imenovan za ministra privatizacije. Rezultat njegovog rada je prodaja manjinskog paketa Telekoma za oko 1,5 milijardi nemačkih maraka, što je državu spaslo od bankrota. Bio je i predsjednik Upravnog odbora tvornice automobila Zastava tijekom bombardiranja NATO-a.Nakon političkih promjena 5. listopada 2000. godine Beko napušta politiku i u potpunosti se posvećuje poduzetništvu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close