Slovenci bi kategorizirali glamping, žele uvesti red

Dosad se takva ponuda definirala kao 'luksuzni kamping''/FOTOLIA Dosad se takva ponuda definirala kao 'luksuzni kamping''/FOTOLIA

Glamping će se dijeliti na tri segmenta, od najmanje luksuznog 'scoutinga', srednjega 'glampinga' i najluksuznijega 'lodginga'.

Iako se radi o segmentu turizma koji jako brzo raste, glamping se i dalje definira tek kao luksuzni kamping, bez posebnih pravila i kategorizacije, zbog čega na tržištu vlada kaos, kažu stručnjaci.

Svatko se može nazvati glampingom i tako oglašavati, a korisnici najčešće ne znaju što mogu očekivati. S ciljem da naprave reda na tržištu, prvu kategorizaciju glampinga kroz projekt i brend World of Glamping napravili su Slovenci, predstavivši projekt na prošlotjednom prvom međunarodnom Global Glamping Summitu u Denveru u Americi. Radi se o ekipi slovenskog developera GlamPro koja je projekt osmislila u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, slovenskim Ministarstvom gospodarstva i tehnologije i udruženjem AIRTH (Udruženje inovatora i istraživača u turizmu i ugostiteljstvu).

Inače, GlamPro se bavi razvojem glamping resorta, a nakon prvih projekata u Sloveniji krenuli su na globalno tržište, od Španjolske do Novog Zelanda.

 

Dimnik

Glamping resorti znatno bolje će se moći predstaviti na tržištu.

"Cilj nam je bio urediti kaos koji vlada u glamping turizmu, kako bi potrošači znali što mogu očekivati i kakvu razinu usluge plaćaju, dok će se sami resorti znatno bolje moći predstaviti na tržištu. Investitori će na taj način dobiti znatno više od samih zvjezdica, već i upute na koji način mogu poboljšati svoju ponudu i podići je na višu razinu, savjete oko marketinga, menadžmenta kvalitete. Mi smo prvi u svijetu koji će to napraviti", pojašnjava Maja Dimnik iz GlamPro, koja je novu regulaciju već najavila na zagrebačkoj konferenciji Rexpo.

Konkretno, glamping će se dijeliti na tri segmenta, od najmanje luksuznog "scoutinga", srednje kategorije koja će nositi kategoriju glampinga i najluksuznijeg oblika nazvanog "lodging", u što će moći ući samo "krema", s jedinstvenom uslugom, obvezno u prirodi. Usto, unutar svake ove kategorije bit će raspon od jedne do sedam zvjezdica ovisno o ponudi i razini kvalitete. World of Glamping dijelit će godišnje nagrade u svim ovim kategorijama, što će također služiti kao novi markeinški kanal. Ideja je također udruživanje najboljih glampinga u lance na razini svake države. Službeno lansiranje novog brenda World of Glamping bit će krajem svibnja, otkriva Maja Dimnik.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve