Redizajnirani kragujevački 'fićo' u prodaji sredinom 2017.

Fiat 500L premijeru je imao 2012. godine/Igor Kralj/PIXSELL Fiat 500L premijeru je imao 2012. godine/Igor Kralj/PIXSELL

Novi Fiat 500L bit će predstavljen na jednom od međunarodnih sajmova automobila, najvjerojatnije u ožujku u Ženevi.

U kompaniji Fiat Chrysler automobili Srbija (FCA Srbija) u ponedeljak je počela ovogodišnja proizvodnja svih verzija modela Fiat 500L.

Proizvodnja je organizirana u dvije smjene, a iz kragujevačke tvornice izlazi do 450 gotovih automobila dnevno. U poslovodstvu FCA Srbija kažu da je ovogodišnji proizvodni plan te kompanije na razini onog iz 2016. kada je, prema neslužbenim informacijama, proizvedeno oko 85.000 vozila. List Danas doznaje da će ove godine kupcima na europskim i sjevernoameričkim tržištima biti ponuđen i redizajnirani model automobila Fiat 500L, a tzv. veliki fićo kupcima bi trebao biti dostupan do sredine godine.

 

450 automobila

dnevno se proizvede u pogonima FCA Srbija

Još ništa od ruskog tržišta
Prije toga će svjetskoj (i domaćoj) javnosti novi model biti predstavljen na nekom od međunarodnih sajmova automobila, najvjerovatnije u ožujku na Salonu automobila u Ženevi, najznačajnijoj svjetskoj sajamskoj manifestaciji tog tipa, na kojem je u ožujku 2012. svjetsku premijeru imao i tada najnoviji Fiatov model - Fiat 500L. Unatoč najavama dužnosnika Srbije da će pregovori o proširenju Sporazuma o slobodnoj trgovini između Srbije i Rusije, te primjeni tog trgovinskog aranžmana i na ostale zemlje Euroazijske ekonomske unije (Bjelorusija, Kazahstan, Armenija i Kirgistan) završiti sredinom prosinca, još nema nikakvih informacija o sudbini tih pregovora.  List Danas procjenjuje da je zapelo upravo kod uzajamnog bescarinskog plasmana automobila, kragujevačkog Fiata 500L na tržišta Euroazijske unije i ruskih vozila, najvjerovatnije Lade, na srpsko tržište. 

Renault koči pregovore?
Takvom sporazumu, koji je prema procjenama pojedinih analitičara štetan po Srbiju, mogli bi se usprotiviti i predstavnici ruske kompanije AvtoVAZ koja nije u većinskom vlasništvu ruske države, već francusko-japanskog konzorcija Renault-Nissan. Naime, Renault ne bi blagonaklono gledao na povlašteni status Lade na srpskom tržištu jer bi to ugrozilo plasman drugih modela te kompanije u Srbiji. 

Otkazi i zastoji

I dalje najveći izvoznik
FCA Srbija i dalje je najveći spski izvoznik, za jedanaest mjeseci prošle godine kompanija je izvezla vozila u vrijednosti 990,7 mil. eura. Međutim, zbog smanjenje potražnje za Fiatom 500L, prije svega na američkom tržištu, česti su prekid proizvodnje, posljednji put strojevi su stali u studenome prošle godine. Kada se i radi kapaciteti nisu popunjeni, a prošlog ljeta otpušteno je nekoliko stotina radnika i ukinuta jedna smjena.

Komentari (3)
  • delboy
    delboy 18:01 12.1.2017.

    miami


    Kopija mini-morisa.. za žene…

    kakva kopija minija? ovo je fićo u XXl verziji…

  • serislav
    serislav 17:49 12.1.2017.

    Taman za Konzumove managere. Još samo daruvarska rega i eto.

  • miami
    miami 16:56 12.1.2017.

    Kopija mini-morisa.. za žene…

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!