Procvat hotelijerstva u Srbiji, soba više od gostiju

Autor: Poslovni dnevnik , 08. veljača 2017. u 22:00
Broj stranih turista stalno raste i sve je više poslovnih ljudi koji dolaze u Beograd/Fotolia

Uz druga velika hotelijerska imena uskoro bi u Beogradu trebao početi s radom i poznati lanac Hilton.

Hotelijerstvo je i u Srbiji postalo unosan posao, što su prepoznali brojni domaći poduzetnici koji su ušli u taj sektor. Najviše se gradi u Beogradu, koji ima dovoljno hotela, ali svi se nadaju većem broju gostiju, pišu Večernje novosti. Tako je jedan od najbogatijih ljudi u Srbiji, Petar Matijević, vlasnik IM Matijević, nedavno kupio zgradu bivšeg Jugoexporta u središtu Beograda koji će pretvoriti u hotel s četiri zvjezdice.

Nova radna mjesta
"Broj stranih turista stalno raste, a sve je više poslovnih ljudi koji dolaze u Beograd", kaže Matijević. Prema riječima Miroljuba Aleksića, vlasnika Alko grupe, hotelski biznis nije isplativ na kratke staze, jer ima dugi rok vraćanja investicije, do 15 godina, osim luksuznih hotela s visokim cijenama smještaja, zbog čega se povrat ubrza. "Prihodi od turizma prošle godine iznosili su 1,1 milijardu eura, što je značajan rast, ali simboličan iznos u odnosu na Tursku, Španjolsku ili Mađarsku", objašnjava Aleksić. Da treba ulagati u hotele prepoznala je i Delta Holding Miroslava Miškovića. Živorad Vasić, potpredsjednik kompanije, kaže da Beograd ima više hotela od gostiju.

 

1,1 mlrd.

eura iznosili su prošle godine prihodi od turizma u Srbiji

"Cilj je riješiti problem oko kongresnog turizma koji će moći primiti i do 10.000 gostiju", tvrdi Vasić.  Delta u Beogradu ima hotele Crowne Plaza i Holiday Inn, dok bi uskoro trebala početi gradnja InterContinentala. Također, u Ljubljani gradi novih hotel InterContinental, koji bi trebao početi s radom u rujnu.  I poznati lanac hotela Hilton uskoro bi u Beogradu trebao otvoriti vrata. "Značaj izgradnje Hiltona nije samo u vrijednosti investicije od 70 milijuna eura, već i u želji naše kompanije da Srbija postane sidro stabilnosti u regiji. Nije riječ samo o 300 novih radnih mjesta, već o mnogo većem broju jer će na ovom projektu raditi domaće kompanije i dobavljači srpske robe, koji će zapošljavati svoje ljude. Želimo da Hilton postane biznis centar naše zemlje i glavno odredište utjecajnih poslovnih ljudi iz cijelog svijeta", kaže Bojan Milovanović iz Hiltona. 

Vrhunski menadžment
U hotelijerstvu je još jedna velika srpska kompanija, MK Group Miodraga Kostića, u čijem vlasništvu je šest hotela i udjel u najvećoj crnogorskoj hotelsko-turističkoj kompaniji Budvanska rivijera. "Zanimanje stranih turista za Beograd i Srbiju raste, i tek će biti popularne kao europske turističke destinacije, zbog čega su logična i velika investiranja u hotelski biznis. Težit ćemo uspostavljanje stabilne kompanije koja bi osiguravala vrhunski hotelski menadžment i provodila naše standarde za sve destinacije u budućem sustavu", kaže Nikola Avram, direktor hotela u sklopu MK Groupa.

Komentirajte prvi

New Report

Close