Priča o uspjehu: Od napuštene tvornice do 200 milijuna eura

Autor: Poslovni.hr , 02. svibanj 2015. u 14:29
Foto: Anto Magzan/PIXSELL/Ilustracija

Poduzetnik Andrej Jovanović kaže da svi u Srbiji znaju da je jedini dijamant te zemlje agrar.

"A što traži agrar, traži dvadeset godina ulaganja, da bi onda taj koji dođe poslije dvadeset godina sjeo na nizozemski model", kazao je jedan od osnivača kompanije Marbo i prvi čovjek kompanije "Moji brendovi" u intervjuu srpskom Nedeljniku.

"Ali, tko ovdje ima vremena čekati dvadeset godina? Kada se 2000. promijenila vlast, da je tada neko radikalno radio na razvoju agrara, danas bismo svi drugačije pričali. Ovdje su, ipak, svi usmjereni na kratko. Uspon Marba je trajao 14 godina", rekao je Andrej Jovanović.

Jovanović, jedan od osnivača kompanije Marbo, koja je prije nekoliko godina prodana Pepsiju za više od 200 milijuna eura, nedavno se pojavio kao investitor zajedno sa jednim od najvećih svjetskih investicijskih fondova "Mid Europa Partners" u kupovini "DFG", u čijem sastavu su "Imlek", "Bambi" i "Knjaz Miloš".

Jovanović će biti prvi čovjek kompanije "Moji brendovi" koja objedinjuje ta tri srpska velika brenda.

Govoreći o nastanku Marba, Jovanović kaže da je sve napravio zajedno sa Bojanom Milovanovićem, svojim nekadašnjim klupskim  kolegom iz hokejaškog kluba Partizan.

"Boka i ja, koji smo sve ovo napravili, družimo se od moje desete, a njegove šesnaeste godine. Od tada smo zajedno i ne razdvajamo se", rekao je Andrej Jovanović.

Kaže da je ideja za Marbo čipsove rođena 1994. godine u Ateni.

"Već sam imao dvoje djece, koja su svaki dan donosila kući velike vrećice grickalica, i počeo sam razmišljati principom "zašto ne bismo mogli ovo raditi kod nas". Krenuli smo kao biciklom na mjesec. Ništa nismo znali o tome", kaže poduzetnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close