Peugeot opet u SAD-u nakon 25 godina

Carlos Tavares, čelnik PSA/Reuters Carlos Tavares, čelnik PSA/Reuters

PSA grupacija u sklopu nove strategije ne želi biti ovisna o Europi.

Peugeot se vraća na američko tržište nakon 25 godina u sklopu nove šestogodišnje strategije koja bi trebala izvući kompaniju iz problema. Plan je predstavljen u utorak, a cilj mu je izbjeći novu krizu zbog fokusiranja samo na jedno tržište.

"Trebamo se proširiti kako bi zaštitili kompaniju od bilo koje regionalne krize. Kompanija je gotovo propala zbog pretjeranog oslanjanja na europsko tržište", izjavio je za Financial Times Carlos Tavares, izvršni direktor PSA grupacije koju još čini i Citroën te luksuzni brend DS. Povratak u SAD planira se u sljedećem desetljeću, ali vratit će se samo jedan brend. Koji će to biti, još nije odlučeno, otkrio je Tavares. Podsjetimo, Peugeot je napustio Ameriku 1991., a Citroën još 1974. godine.

O razmjerima ambicija PSA-ove "šestoljetke" dovoljno govori podatak kako do 2021. planiraju predstaviti novi model svake godine u svakoj regiji i u svakom brendu. Drugi stup strategije je fokus na tehnologiju, pa bi do kraja 2021. PSA predstavio potpuno autonomno vozilo. Sve bi to trebalo vratiti sjaj proizvođaču koji je do prije dvije godine bio "na konopcima". Podsjetimo, kompanija je 2014. spašena s tri milijarde eura koje su ubrizgali kineski proizvođač Dongfeng i francuska država. Nakon što je 2014. zabilježen gubitak od 555 milijuna eura, lani je pod Tavaresovom palicom ostvarena dobit od 1,2 milijarde eura. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!