Pepsi kupuje tvrtku iza koje stoje Madonna i Demi Moore

Autor: Tomislav Pili , 29. svibanj 2017. u 15:04
Pop-zvijezda Madonna prije nekoliko godina prepoznala je All Market kao dobru poslovnu priliku/REUTERS

Vlasnici tvrtke osnovane 2004. navodno od Pepsija traže milijardu dolara, ali je kompanija spremna ponuditi nešto niži iznos.

Pepsi pregovara o kupnji tvrtke koja prodaje kokosovu vodu, a u koju su uložile i zvijezde iz svijeta glazbe i filma. Prema navodima Reutersa koji se poziva na upućene izvore, čuveni proizvođač gaziranih pića želi svom carstvu pripojiti All Market, tvrtku koju su 2004. osnovala dvojica prijatelja iz djetinjstva. All Market stoji iza brenda kokosove vode Vita Coco koja je u  svega nekoliko godina postala planetarno popularna.

Popularna među mladima
Vita Coco voda dobiva se od mladih, zelenih kokosovih oraha, a iznimno je popularna među mladima u zapadnim državama jer je bogata elektrolitima i vitaminima. Trenutno se prodaje u 30 država svijeta i globalni je lider u tom segmentu jer drži 26 posto udjela na tržištu vrijednom 2,5 milijarde dolara, pokazuju podaci Euromonitor Internationala. Vlasnici kompanije navodno su od Pepsija tražili milijardu dolara, no kompanija je spremna ponuditi nešto niži iznos.

Pregovori su i dalje u tijeku, tvrde izvori. Iz Pepsija su ostali nedostupni za komentar dok su iz All Marketa odbili dati izjavu, ističe Reuters. U All Market je još 2007. uložio Verlinvest, investicijska tvrtka jednog od belgijskih dioničara globalnog pivarskog diva Anheuser Busch InBev.Međutim, dobru poslovnu priliku prepoznali su slavni i poznati, pa je – među ostalima – u All Market uložila pop-zvijezda Madonna, zatim Anthony Keidis, frontmen Red Hot Chilli Peppersa te glumačke zvijezde Demi Moore i Matthew McConaughey. 

Otvorena vrata Kine
Prije tri godine četvrtinu udjela u All Marketu kupila je tvrtka T.C. Pharma, distributer Red Bulla za Kinu čime su se Vita Cocu otvorila vrata tržišta najmnogoljudnije države svijeta. Kupnja tog udjela vrednovala je All Market na 665 milijuna dolara. Podsjetimo, Pepsi je prošle godine objavio kako predviđa da će do 2025. godine njegov program "zdrave hrane", poput žitarica, mliječnih proizvoda i voda preteći prodaju njegova tradicionalnog asortimana. Posljednja akvizicija u segmentu zdravih pića bila je kupnja proizvođača probiotičkih napitaka KeVita. 

Komentirajte prvi

New Report

Close