Otvorena vrata cijelog svijeta

Autor: Tomislav Blago Mišetić , 05. listopad 2009. u 22:00

Malim i srednjim tvrtkama Lufthansa nudi poseban program StarAlliance Company Plus kojim kompanije skupljaju bodove

U Hrvatskoj je, ne uključujući niskotarifne prijevoznike, prisutno devet velikih svjetskih aviokompanija. To su Turkish Airlines, Lufthansa, TAP, Austrian Airlines, Air France-KLM, Aeroflot, ČSA, Malev i SAS International. Iako su ponude za njihove klijente poprilično ujednačene, svaka se trudi dati poneki bonus.

Njemačka Lufthansa je u Hrvatskoj prisutna 42 godine, a kompanija leti za 207 destinacija u 81 zemlju svijeta. Kako doznajemo od Sandre Ratajc-Brekalo iz Lufthanse, kompanija dnevno ima po četiri leta iz Zagreba za Frankfut i München u suradnji s Croatia Airlinesom, a putnici mogu dobiti mjesto u ekonomskoj ili poslovnoj klasi, dok je prva klasa rezervirana za interkontinentalne letove. “Za male i srednje tvrtke nudimo StarAlliance Company Plus program kroz koji kompanije skupljaju bodove za letove koje mogu poslije mijenjati za novac, besplatne letove ili prelazak u višu klasu prijevoza, odnosno klijent plati ekonomsku, a vozi se u poslovnoj klasi”, poručuje Ratajc-Brekalo i dodaje kako početkom svakog mjeseca šalju letak kojim obavještavaju putnike i sve upisane na “mailing” listu o posebnoj ponudi za tekući mjesec. Iako se one uglavnom odnose na interkontinentalne destinacije, nedavno su se u sklopu posebnih ponuda Lufthanse na europskim destinacijama mogle kupiti dvije karte za 169 eura. Putnicima u poslovnoj klasi nude se brojne pogodnosti za ugodnije putovanje, prostrana sjedišta i više privatnosti tijekom leta, no ponuda briljira na interkontinentalnim letovima u kojima putnici mogu uživati u biranim delicijama, kao i u vrhunskim vinima koje bira Markus Del Monego svjetski sommelierski prvak. Air France je prisutan u Hrvatskoj više od 30 godina. Iz Zagreba dva puta dnevno leti za Pariz, koji pak povezuje više od 900 destinacija u svijetu sa svojim partnerom Sky Team. “Za hrvatske poslovne klijente nudimo program ‘Voyageur reward’. Program je zamišljen kao ‘Frequent Flyer’ za pojedince, evidencijom putovanja u obliku bodova dolazi se do besplatnih karata, s tim da u našem programu tvrtka, odnosno klijent programa ‘Voyageur reward’ dobiva bodove dva puta za isti let – jedanput na svoju privatnu karticu ‘Flying Blue’ te istovremeno na ‘Voyageur reward’”, ističe Alida Bubanko-Ralić, voditeljica marketinga Air France-KLM-a u Zagrebu.

Iako na letovima iz Zagreba za Pariz kompanija ne pruža uslugu poslovne klase, ona je dostupna na duljim letovima. Putnici su smješteni u prostrane kabine s udobnim sjedištima, a dostupni su im i satelitski telefoni. Velika pozornost je posvećena detaljima, pa se tako, primjerice, birane delicije serviraju na posuđu s potpisom Philippea Starcka. “Početkom svakog mjeseca imamo akciju koja se naziva ‘Flash prodaja’ kojom preko naše internetske stranice airfrance.hr svaki mjesec nudimo od 5 do 10 destinacija po jako sniženim tarifama. Akcija prodaje traje pet dana, a karte kupljene u tekućem mjesecu uglavnom vrijede za letove u sljedećem“, poručuje Bubanko Ralić. Kako nam je rekla Pia Stradiot, glasnogovornica Austrian Airlinesa, ta je kompanija prvi put letjela za Hrvatsku još 1964. godine, a danas u suradnji sa svojim partnerom Croatia Airlinesom lete iz Zagreba za Beč i do pet puta dnevno. Tijekom ljetnog reda letenja nude i letove za Split i Dubrovnik, a tu su i čarter-letovi za Zadar i Bol, kao i ruta Innsbrück – Mali Lošinj. ”Našim putnicima u poslovnoj klasi na kraćim letovima nudimo ekskluzivan ‘catering’ DO&CO-a, besplatan prijevoz do 30 kilograma prtljage, poseban šalter za prijavu na let te prostrana i komforna sjedišta”, ističe Stradiot. Iz Zagreba leti i Turkish Airlines koji je osnovan davne 1933. kada je letio kao prijevoznik Ministarstva obrane. Kompanija se restrukturira 1955. godine i dobiva ime koje nosi i danas. Turkish Airlines kao jedna od najbrže rastućih aviokompanija u svijetu 2006. godine otvorila je čak 24 nova odredišta, a 1. travnja 2008. godine postala je članicom grupacije Star Alliance. Flotu čini 130 zrakoplova koji lete na 155 destinacija diljem svijeta, od kojih 119 čine međunarodna odredišta, a 36 je domaćih odredišta. Kao član Star Alliancea Turkish Airlines svojim putnicima nudi mogućnost putovanja u 160 zemalja na 916 odredišta i čak 17.000 letova dnevno.

Turkish Airlines

Ulaganje u brend i kvalitetu
Turkish Airlines kontinuirano radi na očuvanju vrijednosti vlastitog brenda i njegova unapređenja te se u tu svrhu fokusira na ulaganja u kvalitetu, stalno poboljšanje sustava za razonodu u putničkim kabinama, udobnost sjedala, estetiku i kvalitetu prezentacije te stalno usavršavanje osoblja. Usporedno s razvojem i rastom flote Turkish Airlines kontinuirano ulaže u obrazovanje svojih posada i zaposlenika. Stalna ulaganja i unapređenje rezultirala su dobivanjem titule aviokompanije sa četiri zvjezdice te proglašenjem Turkish Airlinesa najboljom aviokompanijom južne Europe 2009. na dodjeli Skytraxovih nagrada poznatijih i kao “oskari” avioindustrije. Tom je prilikom Turkish Airlinesu dodijeljena nagrada “Best Airline Southern Europe”.

Lufthansa

Prijava za let preko mobitela
Od 1. prosinca 2008. za letove Lufthanse iz Zagreba moguće je obaviti prijavu za let sa zaslona mobilnog uređaja. Time se Lufthansa još više približila zahtjevima modernoga poslovnog čovjeka te svima onima koji svoje vrijeme smatraju dragocjenim. Za ovu uslugu potrebno je samo u web browser mobilnog uređaja upisati adresu mobile.lufthansa.com te odabrati opciju “check in”. Nakon postupka prijave za let te odabira sjedala izaberite opciju “mobile boarding pass” te upišite broj mobitela. Uskoro će se na zaslon mobilnog uređaja pojaviti propusnica za let u obliku SMS poruke koja sadržava barkod u kojem su svi podaci o letu. Usluga mobilne prijave dostupna je 24 sata prije leta, isključivo za letove iz Zagreba.

Komentirajte prvi

New Report

Close