Oni se samo žele obogatiti

Autor: Majda Žujo , 01. travanj 2014. u 14:59
Ilustracija, Thinkstock

Medijski napisi koji se mogu čitati u svjetskim medijima generaciju milenijalaca često opisuju kao generaciju koja se teško nosi i bori s financijama.

Medijski napisi koji se mogu čitati u svjetskim medijima generaciju milenijalaca često opisuju kao generaciju koja se teško nosi i bori s financijama. Prema pisanju NBC Newsa, američki milenijalci opterećeni su studentskim dugovima (zajmovima), put do uspješne karijere im je zakrčen visokom nezaposlenošću, a nisu u mogućnosti ni kupovati vlastite kuća ili pak stupati u brak, jer nemaju dovoljno vlastite ušteđevine ili investicija.

"Milenijalci su generacija modernog doba koja se suočava s višom razinom studentskih kredita, siromaštvom i nezaposlenošću te nižom razinom zdravstvenog osiguranja i prihoda nego je bio slučaj kod prošlih generacija", stoji u izvješću Pew Researcha koji je prenio NBC.

U istom izvješću milenijalci su opisani kao veliki idealisti koji naginju ljevičarskom načinu razmišljanja, koji sreću i društveno dobro vrednuju važnijima od materijalnih dobara.

Ipak, nove studije pokazuju da milenijalci nisu tako "osiromašeni", i strogi kakvim ih se često smatra.

Izviješće centra Shullman Research pokazuje da su 23 posto današnjih milijunaša milenijalci, odnosno mladi između 18 i 33 godine. Trenutno je u svijetu oko pet milijuna milenijalaca milijunaša, što je upola manje nego 'baby boomera'. No istovremeno ih je više nego među starijim, afirmiranim pripadnicima generacije X kojih je među milijunašima oko četiri milijuna.

Uostalom, istraživanja pokazuju da su milenijalci generacija koja voli trošiti. Čak 82 posto ih planira potrošiti novac na luksuzne proizvode u sljedećih 12 mjeseci za razliku od 58 posto pripadnika generacije X i 32 posto 'baby boomera'. Njihov najluksuzniji trošak su putovanja na koja novac troši 44 posto milenijalaca.

Osim toga, milijunaši milenijalci uglavnom su muškarci, točnije njih dvije trećine, dok ih je među baby boomerima 40 posto, a među X generacijom 55 posto. Na koncu, milenijalci su optimističniji u pogledu ekonomije i imaju jasnije ciljeve kako se obogatiti. Gotovo polovica će ih reći da se žele obogatiti, za razliku od šest posto X-era i 14 posto boomera.

Komentirajte prvi

New Report

Close