Novi Pazar uvodi JPP za gradski promet

Autor: Poslovni dnevnik , 16. travanj 2019. u 21:59
Privatni partner morat će održavati 32 autobusne linije

Javno-privatno partnerstvo jeftinije je rješenje od osnivanja vlastitog javnog poduzeća.

Između osnivanja javnog poduzeća koje bi se bavilo nezadovoljavajućim gradskim i prigradskim prijevozom, što bi zahtijevalo kupovinu najmanje 29 novih autobusa i zapošljavanje 33 vozača, i ulaska u javno-privatno partnerstvo (JPP), Skupština grada u srpskom Novom Pazaru izabrala je JPP, pišu Večernje novosti.

Očekuje se da će partner biti pronađen do ljeta. U ekonomskom dijelu Koncesijskog akta navedeno je da će se iz gradske blagajne za potrebe javno-privatnog partnerstva u gradskom i prigradskom prijevozu godišnje izdvajati oko 265.000 eura, što je više nego sada, ali je manje nego što bi stajalo osnivanje javnog poduzeća.

Gradskim i prigradskim prijevozom u Novom Pazaru dosad se bavila tvrtka Sandžaktrans koja je održavala 21 liniju, dok će budući privatni partner morati voziti na 32.

Predviđeno je da godišnji prihodi od prodaje karata dosegnu 463.000 eura, a godišnja neto dobit lokalne uprave oko 80.000. 

Komentirajte prvi

New Report

Close