Promet u maloprodaji u Njemačkoj snažno je pao u srpnju, pokazali su u petak podaci statističkog ureda, signalizirajući nove nevolje za gospodarstvo koje slabljenje inozemne potražnje pokušava nadoknaditi okretanjem domaćim potrošačima. Sezonski i kalendarski prilagođeni promet u njemačkoj maloprodaji pao je u srpnju za 2,2 posto u odnosu na lipanj kada je uvećan 3,5 posto. U odnosu na prošlogodišnji srpanj porastao je solidnih 4,4 posto, pri čemu u Destatisu napominju da je ovogodišnji srpanj imao jedan prodajni dan više od prošlogodišnjeg.
Najviše je u prošlom mjesecu na godišnjoj razini porasla prodaja putem interneta i pošte, za 8,4 posto. Prodaja u trgovinama mješovite robe, uključujući hranu, alkoholna pića i duhanske proizvode, uvećana je 4 posto, a u supermarketima i ostalim većim trgovinama za 4,3 posto. Nijemci su pak manje kupovali odjeću, cipele, tekstilne i proizvode od kože, uz pad prometa u trgovinama takvih proizvoda za 1,9 posto.
Tradicionalno izvozno orijentirano njemačko gospodarstvo našlo se u problemima zbog slabljenja inozemne potražnje pod utjecajem globalnih trgovinskih sukoba i brexita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu