Nakon pedofilije Subway potresa i skandal s aditivima

Autor: Antonija Alar , 25. kolovoz 2015. u 16:25
Aditivi su dodatno narušili ugled Subwaya

Dobit prošle godine potonula za tri posto, više nego McDonald’su kojem je pala dva posto.

Dok se vodeći svjetski lanac brze hrane Subway i dalje pokušava sanirati posljedice neugodnog pedofilskog skandala nakon što je njihov glasnogovornik Jared Fogle optužen za posjedovanje dječje pornografije i plaćanje seksualnih usluga maloljetnicima, a  za koje planira priznati krivnju, problemi se nastavljaju nizati.

Čak i više od tog neugodnog incidenta kompaniju muči pad prodaje, a kako bi pokušali preokrenuti taj trend u Subwayju su se obvezali kako će ukloniti sve umjetne okuse, boje i konzervanse iz svoje hrane u sljedeće dvije godine.  Unatoč tome što su lani otvorili više od 770 restorana brze hrane, Subwayeova prodaja pala je na skoro 12 milijardi dolara, što je pad od tri posto, a to je čak više od pada prodaje McDonald'sa koji je iznosio nešto više od dva posto.  Subway, kao jedan od najvećih restorana lanaca brze hrane, popularnost je stekao oglašavajući se kako koriste isključivo zdrave i svježe namirnice.

 

770restorana

lani je diljem svijeta otvorio Subway no prodaja mu pada

Ujedno, bili su pioniri u pružanju usluge gdje svaki kupac može sam složiti svoj sendvič kojeg prodavač priprema ispred njega, čime odudaraju od ostalih restorana brze prehrane poput McDonald'sa ili Burger Kinga No, pozitivan publicitet pao je nakon što ih je autorica bloga FoodBabe Vani Hari, stručnjakinja za hranu, optužila da koriste aditiv azodikarbonamid koji se koristi kao dodatak brašnu koji poboljšava kvalitetu kruha te produžuje njegovu svježinu. Poznata blogerica uspjela je uz pomoć peticije i podrške preko 89000 potpisa u samo jednom tjednu natjerati najveći svjetski restoranski lanac da izbaci taj aditiv iz sendviča.

Dodatno im u prilog ne ide ni činjenica što konkurentski lanci brze prehrane, poput meksičkog Chipotle-a, na svojim mrežnim stranicama prikazuju pripremu guacamole umaka bez aditiva, ili Panera breada koji u svojim sendvičima koristi meso bez antibiotika. "Nalazimo se u vrlo izazovnom okruženju nove vrste oglašavanja, kvalitete i tržišne konkurencije" za Post je komentirao Andrew Alvarez, IBISWorld-ov analitičar za hranu . Prema analitičarima, Subway u prošlosti nije zadovoljio ideju o svježim i zdravim namirnicama pa sada ostaje za vidjeti hoće li nove promjene koje planiraju uvesti uspjeti vratiti ugled jednog od najuspješnijih restorana brze hrane.

Komentirajte prvi

New Report

Close