Najvredniji brend u Kini nije Alibaba

Autor: Tomislav Pili , 27. siječanj 2015. u 18:05
Jack Ma, osnivač Alibabe (Reuters)

Najvredniji brend u Kini nije Alibaba, kako bi mnogi očekivali, već europskoj javnosti slabije poznatiji internetski div Tencent, pokazuje istraživanje analitičke tvrtke Millward Brown, druge najveće na svijetu.

Najvredniji brend u Kini nije Alibaba, kako bi mnogi očekivali, već europskoj javnosti slabije poznatiji internetski div Tencent, pokazuje istraživanje analitičke tvrtke Millward Brown, druge najveće na svijetu.

Na njihovoj ljestvici najvrednijih kineskih brendova Tencent je zauzeo čelnu poziciju s procijenjenih 66,1 milijardu dolara, dok je Alibaba procijenjen na 59,7 milijardi dolara, što mu je donijelo drugo mjesto. Tencent je svoju vrijednost udvostručio u svega godinu dana, a radi se o kompaniji najpoznatijoj po servisu za poruke QQ te mobilnoj aplikaciji za poruke WeChat. Uz to, kompanije se bavi i internetskom trgovinom, baš kao i Alibaba koji je globalnu pozornost osvojio rekordnim izlistavanjem dionica.

Tržišna kapitalizacija Tencenta, osnovanog prije 16 godina, iznosi 160 milijardi dolara, više od američkog Boeinga, McDonald’sa ili American Expressa, prenosi CNN. Zanimljivo, treće mjesto zauzeo je telekom China Mobile koji je do sada držao primat na ljestvici. 

Komentirajte prvi

New Report

Close