Generacija Amerikanaca rođenih između 1980. i 2000. – takozvani milenijalci – dokrajčit će čuveni brend ženskog rublja Victoria's Secret. Analitičarka maloprodaje Nikki Baird iz tvrtke RSR napisala je u časopisu Forbes kako će Victoria's Secret biti sljedeći brend kojeg će milenijalci detronizirati. Tri su razloga za to.
Prvi je ato ta vrsta potrošača koja u SAD-u broji 95 milijuna ljudi, ne voli odjeću s izraženim logotipovima. Iako bi temeljni brend zbog svoje namjene nošenja ispod odjeće mogao biti pošteđen, Baird ističe kako bi mogao stradati Victorijin manji brend odjeće Pink, poznat po izraženim logotipovima. Drugi razlog su modeli Victoria's Secreta po čemu je brend i postao planetarno poznat. Naime, brend kroz angažman manekenki šalje poruku o idealu ženskog tijela, što mlađi potrošači sve manje percipiraju pozitivno. U tom kontekstu valja podsjetiti na kampanju "Perfect Body" koju je Victoria's Secret pokrenula prije godinu i pol.
Kampanja je naišla na tako snažne kritike da je kompanija morala promijeniti slogan kako bi više odgovarao poimanju prosječnog ženskog tijela. Treći je razlog što brend ne zastupa bilo kakve vrijednosti. Nikki Baird ističe kako je brend mogao sudjelovati u nekoliko kampanja koje bi označile filantropske vrijednosti, poput kampanje za borbu protiv karcinoma dojke ili poboljšanja sigurnosti studentica na koledžima. Victoria's Secret ne zastupa bilo kakav stav, ocjenjuje analitičarka RSR-a. Podsjetimo, kompanija je trenutno lider u prodaji ženskog donjeg rublja, a prošle godine prodaja brenda zaustavila se na 6,1 milijardu dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu