Milenijalci obožavaju švicarske satove

Autor: Tomislav Pili , 18. srpanj 2018. u 21:59
Prodaja Swatcha najviše je rasla u Americi i Aziji / REUTERS

Swatch objavio 70 posto višu polugodišnju dobit od 629 milijuna franaka.

Snažna potražnja milenijalaca – generacije rođene između 1978. i 2000. godine – za švicarskim satovima donijela je skok operativne dobiti kompanije Swatch. Kako su priopćili u srijedu, u prvom polugodištu operativna dobit jurnula je 70 posto na 629 milijuna franaka. “Potražnja, posebice milenijalaca, za autentičnim inovativnim proizvodima brenda snažno je porasla na svjetskoj razini, neovisno o dijelu svijeta i cjenovnom rangu”, objavio je švicarski urar.

A “inovativni proizvodi”, kako kaže Swatch, posebno su na cijeni zbog rastućeg trenda među mlađim kupcima koji sve više cijene rabljene satove i one starijeg dizajna. No, švicarskim urarima sasvim lijepo ide i prodaja novih satova. Ranije objavljeni podaci švicarske federacije urarske industrije pokazali su da je u prvih pet mjeseci ove godine izvoz 10 posto veći nego u istom lanjskom razdoblju. Swatchova prodaja u prvih šest mjeseci rasla je gotovo 15 posto na 4,3 milijarde franaka, a predvodnici rasta bili su Amerika i Azija. Kompanija je posebno profitirala od izvoza na kinesko tržište. Osim istoimenog, Swatch još posjeduje i brendove Omega, Tissot i Breguet.

Komentirajte prvi

New Report

Close