Milenijalci nagnali urare da počnu ulagati u e-trgovinu

Autor: Tomislav Pili , 27. ožujak 2018. u 18:58
Proizvođači satova sele u web trgovine/Fotolia

Skepsu prema ideji da se skupi satovi kupuju online raspršila projekcija da će se do 2025. četvrtina luksuzne robe prodati preko interneta.

Potaknuti rastom internetske prodaje luksuzne robe, proizvođači satova napokon su odlučili povećati investicije u taj kanal prodaje.

"Nismo shvaćali brzinu kojom mlađi kupci, milenijalci, kupuje automobile ili satove putem interneta", istaknuo je u razgovoru za Reuters Jean-Claude Biver, direktor urarskog segmenta kompanije Louis Vuitton Möet Hennessy (LVMH). Naime, urari su dugo vremena bili skeptični prema ideji da kupci njihove satove vrijedne i nekoliko desetaka tisuća eura kupuju preko interneta. 

Razlozi ulaganja
U sklopu LVMH-a – vodećeg svjetskog proizvođača luksuzne robe – na internetsku prodaju "karte će prvi baciti" Tag Heuer, robna marka s dugogodišnjim vezama s automobilističkim sportom. Tag Heurovi satovi trenutno se mogu kupiti preko interneta u pet država, a u Kini se prodaju posredstvom tamošnjeg internetskog trgovca JD.com. Međutim, Tag Heuer namjerava u idućih godinu i pol uložiti u vlastite internetske trgovine.

Primjer će slijediti i još dvije LVMH-ove urarske robne marke, Hublot i Zenith. Proširenje internetskog poslovanja najavili su i švicarski proizvođači Oris i Breitling. Prema projekcijama konzultantske tvrtke Bain, do 2025. putem interneta prodavat će se četvrtina luksuzne robe, nasuprot današnjih tek devet posto. To je jedan od razloga urarskih ulaganja u e-trgovinu, ali ne i jedini.   

Paze na pojavnost
Analitičari tvrde kako proizvođači satova počinju više ulagati u taj segment jer moraju paziti i na svoju internetsku pojavnost. Tim više jer raste broj web trgovina koje nude više robnih marki, a pod kontrolom su neovlaštenih prodavača.

U tom kontekstu treba promatrati potez tvrtke Richemont, vlasnika brendova Cartier i Baume & Mercier koja je ponudila 2,8 milijardi eura za preuzimanje e-trgovine Yoox Net-A-Porter. Jean-Christophe Babin, izvršni direktor talijanskog draguljara Bulgarija ističe kako se njihovi satovi mogu kupiti putem interneta u Britaniji, Kini, Japanu i SAD-u. Do kraja godine bit će dostupni u cijeloj Europi. No, putem interneta moći će se kupiti Bulgarijev sat za najviše 40.000 eura, dodaje Babin.

Komentirajte prvi

New Report

Close