Mattel s dobiti jer se Barbika opet prodaje ‘kao luda’

Autor: Tomislav Pili , 11. veljača 2019. u 07:42
Barbie se sada pojavljuje u niz kombinacija/Ivana Ivanović/PIXSELL

Nakon modernizacije izgleda prodaja popularne lutke lani je porasla 12 posto i dosegla najvišu razinu u posljednjih pet godina.

Moderniziranje kultne lutke Barbie isplatilo se Mattelu – kompanija je za četvrto tromjesečje objavila dobit koja je iznenadila analitičare.

Kako prenosi Reuters, prodaja "Barbike" lani je porasla 12 posto i dosegla najvišu razinu u posljednjih pet godina, priopćio je Mattel.

Model s hidžabom
O velikom povratku ove lutke među djecom svjedoči i podatak da se igračka Barbie Dreamhouse koja se u SAD-u prodaje za 200 dolara probila među 10 najprodavanijih igračaka u Americi u prošloj godini. Takav rezultat zasluga je velike modernizacije izgleda Barbike koju je Mattel proveo. Umjesto samo u jednoj verziji visoke plavuše, Barbie se sada pojavljuje u različitim bojama kože, a može biti odjevena u niz kombinacija, od hidžaba do astronautskog odijela.

"Barbie sada ima svaku karijeru koju djevojčice mogu poželjeti i to je stvarno pomoglo u dobroj prodaji", pojasnila je Jackie Breyer, urednica magazina Toy Book. Kako bi dodatno unovčio obnovljenu popularnost svog najpoznatijeg proizvoda, Mattel u suradnji s Warner Brosom producira film o Barbie angažirajući u naslovnoj ulozi australsku glumicu Margot Robbie, nominiranu za Oscara.

Očekivali gubitak
Mattel je za četvrto tromjesečje izvijestio o neto dobiti od 14,9 milijuna dolara odnosno četiri centa po dionici što je dijametralno suprotno od prognoza analitičara o gubitku od 16 centi po dionici. Analitičari su svoja očekivanja vjerojatno temeljili na rezultatu godinu ranije kada je kompanija objavila gubitak od 82 centa po dionici, odnsno od 281,3 milijuna dolara.

Kompanija je unatoč padu od 5,4 posto nadmašila očekivanja i u pogledu prihoda od 1,52 milijarde dolara dok su prognoze govorile o 1,44 milijarde dolara. Ipak, prodaja u Americi od 744,5 milijuna dolara manja je preko 10 posto što odražava probleme Mattela u pronalasku novog glavnog trgovca nakon propasti tvrtke Toys 'R' Us.   

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close