Marks&Spencer ušao u online dostavu

Autor: Poslovni dnevnik , 27. veljača 2019. u 21:59
Do sada bez potpune usluge dostave hrane/REUTERS

Britanski trgovac kupio polovicu udjela u maloprodaji tvrtke Ocado.

Britanska maloprodajna tvrtka Marks & Spencer dogovorila je s pionirom internetske trgovine Ocadom zajednički poduhvat, kojim bi Marks & Spencer po prvi put ponudio svojim kupcima internetsku uslugu dostave hrane, priopćili su u srijedu iz tvrtke.

Prema sporazumu Marks & Spencer će kupiti 50-postotni udio Ocadovog britanskog poslovnog sektora maloprodaje za najviše 750 milijuna funti.

Tvrtka je priopćila da će dogovor financirati izdavanjem prava na dionice kako bi prikupio do 600 milijuna funti. Također, smanjit će svoju dividendu za 40 posto, na "održivu razinu".

Kompanija koja zadnjih 135 godina trguje odjećom i prehrambenim proizvodima, glavno je uporište britanskih šoping ulica, no suočava se s izazovima brze mode, diskontera i internetske trgovine.

Marks & Spencer za sada putem interneta prodaje vino, cvijeće i odjeću, no do sada kompanija nije nudila potpunu uslugu dostave hrane, što ju je dovelo u nepovoljan položaj zbog konkurenata poput Waitrosa i dva najveća britanska lanca supermarketa Tesco i Sainsbury's.

Komentirajte prvi

New Report

Close