Luka Dončić promovirat će slovenski turizam u SAD-u

Autor: Poslovni dnevnik , 19. siječanj 2020. u 22:00
Foto: nph/NordPhoto/PIXSELL

Košarkaška zvijezda i Dallas Mavericks u marketinškoj kampanji.

Luka Dončić, slovenska košarkaška zvijezda u NBA ligi, bit će ambasador slovenskog turizma, najavila je Maja Pak, direktorica Slovenske turističke organizacije. Usto, nekoliko državnih institucija sklopilo je sporazum s Dončićevim klubom Dallas Mavericks o oglašavanju Slovenije na njihovim utakmicama na domaćem terenu. U Dallasu će se održati i poslovna konferencija, piše Delo.

Sve više američkih turista

Slovenska turistička organizacija (STO) dogovorila se s Lukom Dončićem za više aktivnosti u narednim mjesecima, poput objava na Dončićevim društvenim mrežama o Sloveniji za promicanje slovenskog turizma, stvaranje hashtaga i korištenje Dončićeve slike na oglasima koji se odnose na Slovenija. Oglas će država objaviti i u službenoj publikaciji NBA za all-star utakmicu u Chicagu, a dogovor s Dončićem stajao je 100.000 eura. Četiri institucije, STO, vladin ured za komunikacije, Agencija Spirit i Turizam Ljubljana sklopile su partnerstvo s Dončićevim klubom Dallas Mavericks za ovu godinu. Kao dio kampanje, oglašavat će slogan “I Feel Slovenia” na 20 utakmica u Dallasu, deset ove sezone i deset u budućnosti. Utakmica Dallasa s Denver Nuggetsima 11. ožujka nosit će naziv “I Feel Slovenia Night” jer će Slovenija biti glavni partner utakmice. Dan kasnije u Dallasu bit će održana poslovna konferencija “Texas Feels Slovenija”, rekao je Tomaž Ambrožič, direktor tvrtke Sport Media Focus, koju je klub Dallas ovlastio da surađuje sa Slovenijom. Iznos partnerstva ne prelazi 100.000 eura. “Luka Dončić je prepoznatljiv i popularan u SAD-u. Turisti žele podatke o Sloveniji i mi ćemo im pomoći. Na poslovnoj konferenciji našim poslovnim partnerima, organizatorima putovanja i medijima predstavit ćemo Sloveniju kao odredište s pet zvjezdica. Očekujemo da će na konferenciji sudjelovati 15 slovenskih i 40 američkih kompanija”, dodala je Maja Pak. Broj američkih turista u Sloveniji raste i dobri su potrošači. U Ljubljani su treći najvažniji gosti po broju noćenja, u 2018. ostvarili su 6,2% svih noćenja.

Sport i gospodarstvo

“Povezat ćemo sport, gospodarstvo i turizam. Slovenske će tvrtke imati priliku učiti o teksaškom poslovnom okruženju i potencijalnim poslovnim partnerima. Usto, predstavit ćemo investitorima Sloveniju kao zemlju u koju treba ulagati“, rekla je Ajša Vodnik, glavna direktorica Amchama u Sloveniji. SAD je 14. najvažnije slovensko izvozno tržište. Izvoz slovenskih tvrtki u SAD u prvih deset mjeseci 2019. vrijedio je 495 milijuna eura, ili 5,3% više u odnosu na isto razdoblje 2018.

Komentirajte prvi

New Report

Close