Lufthansa želi jači prodor na tržište niskotarifnih letova

Autor: Luka Vojvodić , 14. srpanj 2014. u 17:41
Njemački zrakoplovni prijevoznik posljednjih godina suočen je s velikim problemima u održavanju profitabilnosti

Uz Germanwings postojat će i novi brend za letove na dužim relacijama.

Njemački zrakoplovni prijevoznik Lufthansa planira prodor na tržište niskotarifnih avioprijevoznika, koje pruža najviše prilika za zaradu.

Suočen s velikim problemima u održavanju svoje kompanije profitabilnom, izvršni direktor Carsten Spohr inicirao je novu strategiju kojom će se Lufthansa okušati na tržištu niskotarifnih letova. S obzirom na to da je Lufthansa prisiljena zaradu tražiti u niskotarifnim letovima, te činjenice da je tržišna vrijednost njemačkog diva prošloga mjeseca u samo jednom danu pala za dvije milijarde dolara, problemi u kojima se našla Lufthansa nisu nezanemarivi. "Vidimo rast potrebe za stalnim linijama među putnicima koji žele putovati po povoljnijim cijenama.

Interes postoji prvenstveno u Njemačkoj, ali i na drugim Lufthansinim tržištima u Europi. Kako ne bismo ugrozili koncept branda Lufthanse, mislim da bi sasvim drugi brand, poput onog koji smo izgradili s Germanwingsom kada je riječ o kraćim letovima, također donio uspjeh na dužim relacijama", objašnjava je Carsten Spohr.Koliko god bili mali u odnosu na Lufthansu, avioprijevoznici kao su Emirates, Qatar Airways i Etihad čine konkureciju, naročito na području niskotarifnih letova, piše Al Jazeera. Spohrov prethodnik Christoph Franz često je istupao protiv "zaljevskih" avioprijevoznika navodeći kako im državno vlasništvo omogućuje povoljniji položaj na tržištu u odnosu na privatne kompanije.

Što se tiče tih kompanija, Spohr ocjenjuje da je njihov utjecaj na Lufthansu pod kontrolom, s obzirom da u vlasništvu ima jednu od tih kompanija, Germanwings. Dio analitičara, ipak, sumnjaju u održivost novog poslovnog modela. "Ako osnivate novu kompaniju unutar veće, etablirane grupe kakva je Lufthansa, stvari postaju kompliciranije i zbunjujuće za klijente. To na kraju znači veće troškove i neefikasnost u vođenju posla", upozorava John Strickland, nezavisni konzultant za zračni promet.Lufthansa je objavila kako kroz nekoliko godina planira ukinuti oko 3500 administrativnih radnih mjesta.

Merkel u akciji

Povoljniji letovi između Europe i Kine

Njemačka kancelarka Angela Merkel prošlog je ponedjeljka potpisala niz sporazuma s Kinom, među kojima i memorandum o razumijevanju između Lufthanse i kineskog nacionalnog prijevoznika Air China. Memorandumom se ojačava suradnja između te dvije kompanije što će rezultirati intenzivnijim i povoljnijim letovima između Europe i Kine.

Komentirajte prvi

New Report

Close