Francuska kozmetička kompanija L'Oreal optimistično gleda na prodaju na kineskom tržištu zbog digitalne revolucije u toj zemlji.
Kako je za američke medije izjavio Stephane Rinderknech, direktor kineske podružnice te kompanije, Kina je daleko odmakla u digitalnoj revoluciji, a fotografiranjem selfija koji su postali hit poboljšava se samoekspresija pojedinca. "To je razlog zašto se događa eksplozija prodaje kozmetike i proizvoda za bojenje kose. Kineski kupci žele imati vlastitu osobnost, vlastitu pojavnost i vlastitu samoekspresiju. I to je golem trend koji vidimo u Kini, s opsegom od nekoliko stotina milijuna ljudi", naglasio je Rinderknech.
Iz tog razloga L'Oreal ne brinu trendovi na kineskom tržištu iako neki ekonomisti predviđaju stupnjevito usporavanje kineske ekonomije. "Vjerujemo da je potencijal rasta u Kini neograničen zbog uspona srednje klase", istaknuo je Rinderknech na marginama ekonomskog foruma koji se održao u gradu Guangzhou. Podsjetimo, studije objavljene prošle godine govore da će kinesko društvo do 2030. postati društvo srednje klase.
U francuskoj kozmetičkoj kompaniji vjeruju da čak i eventualno usporavanje drugog svjetskog gospodarstva neće dovesti do smanjivanja potrošnje kozmetičkih proizvoda. "Ako ćemo ostati orijentirani prema potrošačima i inovirati u Kini za Kineze, kao što trenutno radimo u istraživačkom centru u Pudongu, tada stope rast mogu biti stvarno fenomenalne", istaknuo je L'Orealov direktor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu