Tvrtka u koju je uložio i Kobe Bryant nazivaju noćnom morom za Pepsi i Coca-Colu

Foto: Reuters Foto: Reuters

Proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.

Body Armor, američka tvrtka za energetska pića za sportaše u koju je uložila i košarkaška zvijezda Kobe Bryant, našla se na meti interesa Coca-Cole. Kako u srijedu prenose američki mediji, kako bi uhvatila korak s vječitim rivalom Pepsijem i njegovim tržišnim hitom Gatoradeom, Coca-Cola je kupila za sada nepoznati udjel u Body Armoru.

Tajna uspjeha
Analitičari Wells Fargoa nedavno su Body Armor nazvali "najgorom noćnom morom" za Coca-Colu i Pepsi koji dominiraju tržištem sportskih napitaka vrijednim preko milijardi dolara. Prema navodima Reutersa, Coca-Cola će postati drugi najveći dioničar Body Armora dok bi Kobe Bryant trebao ostati treći. Inače, proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.

 

288 milijuna

dolara vrijedi prodaja Body Armora, procjenjuju analitičari

Bivši igrač Los Angeles Lakersa potom je ušao i u upravu Body Armora. Analitičari Wells Farga, oslanjajući se na podatke Nielsena, procjenjuju da je prodaja Body Armora jurnula 90 posto u proteklih godinu dana na 288 milijuna dolara. Time je postao pravo čudo na tamošnjem stagnirajućem tržištu sportskih napitaka. Tajna uspjeha je u fokusiranju na potrošače koji traže zdravije alternative izotoničnim napicima. 

Naime, Body Armor u proizvodnji napitaka koristi sirovine poput kokosove vode te zdrav(iji)h zaslađivača što rezultira i višom cijenom njegovih napitaka. "Ne bi bili iznenađeni kada bi Coca-Cola preuzela i ostatak Body Armora", ističu analitičari Wells Farga. Moguće povećanje udjela najavila je i sama Coca-Cola. Osim Bryanta, u tvrtku je 2016. godine 20 milijuna dolara uložio i Dr Pepper Snapple stekavši udjel od 15,5 posto. No, prema mišljenju analitičara, nakon ulaska Cole, suradnji Body Armora i Dr Peppera je odzvonilo.   

Još jednom doveo Colu
Zanimljivo je da je suosnivač Body Armora Mike Repole uspio još jednom privući diva gaziranih pića.  Naime, Repole je 2007. prodao Coca-Coli udjel u tvrtki Glacéau, punionici funkcionalnih voda. Šef Coca-Cole za Sjevernu Ameriku Jim Dinkins izjavio je kako Repole i njegov tim imaju jedinstvenu sposobnost prepoznati potrebe potrošača.

Komentari (1)
  • Tatararira
    Tatararira 19:42 17.8.2018.

    Funkcionalna voda.

    Hebeš mi sve , cure i dečki milenijci, vi ste osuđeni na izumiranje, zajedno sa japancima koji su je izmislili.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve