InoBat i MOL zajedno u projektu razvijanja tehnologije vodika

Autor: Poslovni.hr , 17. svibanj 2019. u 09:32
Foto: Getty Images

InoBat (s podrškom IPM Grupe, A.EN. Grupe i MSM Grupe) i MOL Grupa potpisao je Memorandum o razumijevanju sa ciljem razvijanja projekata na području tehnologije vodika u središnjoj i istočnoj Europi.

InoBat, akcelerator koji povezuje vodeće industrijske grupacije u središnjoj Europi s najboljim svjetskim tehnologijama, razvija paneuropski centar izvrsnosti za proizvodnju baterija sa sjedištem u Slovačkoj. Cilj je otvaranje demonstracijskih i proizvodnih linija za proizvodnju baterija s primjenom na području elektromobilnosti (električna vozila, hibridna vozila), pohrane energije (sustavi pohrane za potrošače i komunalne tvrtke) i alternativnih goriva (vodik). MOL Grupa vodeća je integrirana naftna i plinska kompanija u središnjoj i istočnoj Europi. Posluje u preko 30 zemalja te je važan igrač na globalnom tržištu energije.

MOL-ove aktivnosti istraživanja i proizvodnje temelje se na 80 godina iskustva u industriji ugljikovodika. Partnerstvo između MOL Grupe i InoBata predviđa suradnju u razvoju čitavog niza projekata u tehnologiji vodika u regiji srednje i istočne Europe, uključujući nabavu i opskrbu vodikom, razvijanje i testiranje tekućeg goriva s visokim udjelom vodika, distribuciju i prodaju takvog goriva te, potencijalno, izgradnju proizvodnog pogona koje bi uključivalo postrojenje za recikliranje goriva.

Marian Bocek, suosnivač i izvršni direktor InoBata, komentirao je predviđenu suradnju: "Potpisivanje Memoranduma o razumijevanju s MOL Grupom važan je iskorak za InoBat. Vjerujemo da će nam MOL-ovo dugoročno iskustvo u industriji pomoći da ubrzamo razvoj europskog ekosustava koji obuhvaća tehnologije vodikova goriva kreiranjem integriranog europskog lanca vrijednosti alternativnih goriva i e-mobilnosti. InoBat se nada da će zajedno s MOL-om uspjeti oblikovati nova tržišta i unijeti nemir u postojeća, ne samo u Europi već i globalno."

Oszkár Világi, izvršni direktor za inovacije MOL Grupe, rekao je: "U skladu s MOL-ovom Strategijom 2030, želimo pružati podršku inovativnim projektima u središnjoj i istočnoj Europi koji odražavaju očekivane revolucionarne promjene na području prijevoza i mobilnosti. Kao tvrtka koja upravlja mrežom od gotovo 2.000 benzinskih postaja u regiji, želimo svojim kupcima ponuditi kako tradicionalna tako i alternativna goriva. Ova suradnja s InoBatom omogućit će nam da proširimo svoju ponudu i dosegnemo još jednu ključnu točku naše transformacije iz tradicionalnog maloprodajnog lanca u pružatelja usluga kupcima."

O INOBATU

InoBat je regionalni akcelerator osnovan 2018. godine s dugoročnim ciljem pružanja novih energetskih rješenja na europskom tržištu. Koristeći potencijal jakog automobilskog, petrokemijskog i energetskog sektora središnje i istočne Europe, InoBat će razviti platforme za razvoj i testiranje te buduće proizvodne linije za tehnologije proizašle iz europskih tvrtki ili međunarodnih poslovnih subjekata koji žele proširiti svoj globalni doseg iz samog središta europskog kontinenta. InoBatov je cilj razvijati zajedničke pothvate povezivanjem vodećih svjetskih tehnologija s tržištem preko partnerstava s vodećim industrijskim grupacijama u regiji SIE. InoBat će biti prisutan u tri sektora – elektromobilnost, pohrana energije i vodikova tehnologija. Za više informacija, posjetite www.inobat.eu.

O MOL GRUPI

MOL Grupa je integrirana, međunarodna naftna i plinska kompanija sa sjedištem u Budimpešti. Uz tradiciju dužu od 100 godina, prisutna je u više od 30 zemalja, a njena dinamična međunarodna radna snaga broji 26.000 ljudi. MOL ima više od 80 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljikovodika, a raznovrstan portfelj kompanije uključuje aktivnosti vezane uz naftu i plin u 13 zemalja, dok se proizvodne aktivnosti odvijaju u osam zemalja. Unutar integriranog lanca opskrbe MOL Grupe posluju četiri rafinerije i dva petrokemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima gotovo 2.000 benzinskih postaja u devet zemalja srednje i jugoistočne Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close