Iako im se reprezentacija nije plasirala, trećinu sponzorstva na Mundijalu plaćaju oni

Foto: Britta Pedersen/DPA/PIXSELL Foto: Britta Pedersen/DPA/PIXSELL

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država.

Iako se kineska reprezentacija nije plasirala na turnir, kineski sponzori dominirat će Svjetskim prvenstvom u Rusiji, prenosi Bloomberg. Prema izračunu tvrtke za zakup medija Zenith, dijela francuske kompanije Publicis,  kineski brendovi sudjelovat će s više od trećine u 2,4 milijarde dolara oglasnih troškova koliko se procjenjuje da će svjetske kompanije uložiti za Mundijal. Radi se o do sada rekordnom ulaganju kineskih kompanija u  sponzorstvo nekog nogometnog prvenstva. “Ono što ostavlja bez daha jest činjenica koliko je Svjetsko prvenstvo velik događaj u Kini ove godine”, izjavio je Jonathan Barnard, direktor Zenitha.

Procjenjuje se da će utakmice prvenstva pred TV ekrane privući 3,5 milijarde gledatelja u više od 200 država. Među službenim sponzorima iz Kine nekretninska je kompanija Dalian Wanda, zatim proizvođač kućanskih uređaja HiSense, proizvođač mobitela Vivo te skutera Yadea.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve