H&M uklanja izvor frustracije svojih kupaca

Autor: Tomislav Pili , 09. listopad 2018. u 07:42
Partnerstvo započinje u 14 europskih država/REUTERS

Udjel u fintechu Klarna poboljšat će se procesiranje povrata novca.

Švedski lanac trgovina odjećom H&M uplovio je u vode financijske tehnologije. Kako piše Financial Times, švedski je trgovac kupio jedan posto udjela u švedskoj fintech kompaniji Klarna za 185 milijuna kruna (20,4 milijuna dolara).

Prema navodima upućenih izvora, H&M će ovu akviziciju financirati izdavanjem novih dionica.

Kupnja udjela u Klarni trebala bi riješiti jedan od većih H&M-ovih problema, a to je procesiranje povrata novca kupcima te dostave.

To je jedan od većih izvora frustracija potrošača. K tome, platni sustav Klarne kombinirat će se sa H&M-ovim sustavom naplate u fizičkim trgovinama te u mobilnoj i internetskoj prodaji.

Partnerstvo H&M-a i Klarna započet će u 14 država, počev u Švedskoj i Velikoj Britaniji, s perspektivom širenja u SAD i Aziju.

Izvršni direktor Klarne Sebastian Siemiatkowski kazao je kako se radi o najvećem partnerstvu za ovaj fintech nakon sličnih partnerstava sa trgovcem namještaja Ikea te britanskim trgovcem Asos.

Komentirajte prvi

New Report

Close