H&M uklanja izvor frustracije svojih kupaca

Partnerstvo započinje u 14 europskih država/REUTERS Partnerstvo započinje u 14 europskih država/REUTERS

Udjel u fintechu Klarna poboljšat će se procesiranje povrata novca.

Švedski lanac trgovina odjećom H&M uplovio je u vode financijske tehnologije. Kako piše Financial Times, švedski je trgovac kupio jedan posto udjela u švedskoj fintech kompaniji Klarna za 185 milijuna kruna (20,4 milijuna dolara).

Prema navodima upućenih izvora, H&M će ovu akviziciju financirati izdavanjem novih dionica.

Kupnja udjela u Klarni trebala bi riješiti jedan od većih H&M-ovih problema, a to je procesiranje povrata novca kupcima te dostave.

To je jedan od većih izvora frustracija potrošača. K tome, platni sustav Klarne kombinirat će se sa H&M-ovim sustavom naplate u fizičkim trgovinama te u mobilnoj i internetskoj prodaji.

Partnerstvo H&M-a i Klarna započet će u 14 država, počev u Švedskoj i Velikoj Britaniji, s perspektivom širenja u SAD i Aziju.

Izvršni direktor Klarne Sebastian Siemiatkowski kazao je kako se radi o najvećem partnerstvu za ovaj fintech nakon sličnih partnerstava sa trgovcem namještaja Ikea te britanskim trgovcem Asos.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve