Franjo Bobinac vodit će globalni marketing Hisensea

Autor: Poslovni dnevnik , 30. kolovoz 2018. u 22:00
Bobinac ostaje na čelu Gorenja kojeg su kupili Kinezi

Gorenje se integrira u sustav novog vlasnika.

Franjo Bobinac ostaje predsjednik uprave Gorenja, ali u isto vrijeme bit će odgovoran i za globalni marketing kompanije Hisense International, koja brine za međunarodne aktivnosti Hisense Grupe, odlučio je upravni odbor kineske grupacije koja je nedavno preuzela slovenskog proizvođača kućanskih uređaja. 

Poslovodstvo međunarodnog dijela jednog od vodećih kineskih proizvođača elektronskih i kućanskih uređaja započelo je proces integracije Gorenja u globalni sustav Hisensa koji u svijetu ima više od 75.000 zaposlenih, priopćeno je iz Gorenja.  Integracija uključuje i bolje korištenje kadrovskog potencijala Gorenja. Tako će Bobinac kao potpredsjednik za marketing biti odgovoran i za marketinške aktivnosti kompanije Hisense International diljem svijeta te svojim znanjem i iskustvom brinuti za usklađivanje marketinških strategija i kampanja svih brendova u portfelju Hisense Grupe. 

Nakon imenovanja, Lin Lan, izvršni potpredsjednik Hisense grupe i predsjednik Hisense International, rekao je da Bobinčevo imenovanje pokazuje da Gorenje ima kvalitetne i talentirane pojedinaca, a u budućnosti će im se omogućiti da svoj talenat dalje razvijaju. 

Bobinac smatra da je njegovo imenovanje prije svega veliko priznanje kvalitetnom radu koji je tim Gorenja obavio posljednjih nekoliko godina.

Ponosan je što je imenovan na takav odgovoran položaj, a istovremeno je uvjeren da zajedno mogu uraditi mnogo dobrih stvari kojima mogu podići atraktivan portfelj brendova na višu razinu.  U međuvremenu, Gorenje nastavilo s prodajom nestrateškog dijela kompanije, s čime su počeli prošle godine, pa traže kupca za svoju građevinsku tvrtku Gorenje projekt. O prodaji se dogovaraju s drugim suvlasnikom Gorenje projekta, tvrtkom Iskra Impuls.  

Komentirajte prvi

New Report

Close