FlixBus širi autobusnu mrežu u BiH

Autor: Poslovni dnevnik , 20. siječanj 2019. u 21:59
FlixBus BiH približava europskim turistima/Žarko Bašić/PIXSELL

Od veljače, u suradnji s lokalnim partnerima, bit će dostupno 18 destinacija.

Brzorastući autobusni prijevoznik FlixBus širi mrežu autobusnih linija u Bosni i Hercegovini. Mostar, Međugorje te šest novih destinacija povezuje se s 36 izravnih destinacija te s nekim od najvećih europskih gradova, najavljeno je krajem prošlog tjedna u Mostaru, javlja portal Pogled.ba 

Nakon što je u lipnju 2017. godine FlixBus započeo s prvim autobusnim linijama iz Sarajeva, od 1. veljače 2019. godine mreža linija se znatno širi.

Bosna i Hercegovina s ukupno 18 destinacija, od kojih su najveći centri upravo Sarajevo, Mostar i Međugorje, postaje značajna zemlja izvan EU koja je umrežena, a time i dostupna brojnim turistima.

Zahvaljujući regionalnim partnerima, a ponajviše Autohercu, prve linije kreću u veljači izravno u smjeru Hrvatske te Njemačke. Od ukupno 18 destinacija, nove priključene su Mostar, Međugorje, Čapljina, Čitluk, Široki Brijeg, Ljubuški, Grude i Posušje. 

Većina izravnih linija prolazi kroz jedno od najvećih čvorišta FlixBusa u CEE South regiji, odnosno kroz Zagreb, čime je jednom kupljenom kartom omogućen daljnji nastavak putovanja prema Veneciji, Beču, Budimpešti ili nekoj drugoj europskoj metropoli.

"FlixBus je svojim poslovnim modelom uspio privući milijune putnika diljem Europe. Ovaj model prihvaćaju mnogobrojni regionalni autobusni partneri kao model vlastitog razvoja i napretka, a Autoherc je jedan od njih", rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja FlixBusa za CEE South regiju.

Komentirajte prvi

New Report

Close