FlixBus širi svoju mrežu: 'Ako možemo uspjeti tamo, možemo bilo gdje'

Nakon Njemačke, kompanija se brzo proširila u 28 europskih država/Borna Filić/PIXSELL Nakon Njemačke, kompanija se brzo proširila u 28 europskih država/Borna Filić/PIXSELL

'Velika jabuka' će za tvrtku biti veliki test jer će konkurirati legendarnom američkom prijevozniku Greyhound Lines.

FlixBus, najveća europska tvrtka za prijevoz putnika, sljedeće će godine na američkom tržištu proširiti svoju mrežu prema Manhattanu, doznaje Bloomberg, pod egidom: ako možemo uspjeti tamo, možemo bilo gdje.

Njemački autobusni prijevoznik nakon ovladavanja tržištem autobusnog prijevoza u Europi i uspješnog poslovanja na duljim relacijama na zapadnoj obali SAD-a, želi duplicirati uspjeh u cijeloj zemlji.

Ne boje se konkurencije
Ranije ove godine povezali su sveučilišni kampus u Kaliforniji s Las Vegasom i Disneylandom, a sada slijedi širenje mreže do "Velike Jabuke" i Teksasa. New York će za tvrtku biti veliki test jer će konkurirati legendarnom američkom Greyhound Linesu i ostalim velikim tvrtkama. André Schwämmlein, suosnivač i izvršni direktor FlixBusa, želi da zauzmu prvo mjesto. "Imam 50 konkurenata u Europi, a deset ih je u državnom vlasništvu i s neograničenim resursima, no nije nas strah", istaknuo je Schwämmlein.

Putnike privlače niske cijene, online rezervacija i kupnja karata, besplatni internet i utičnice u autobusima, stoga je tvrtka u kratkom vremenu počela upravljati najvećom europskom međunarodnom autobusnom mrežom. Autobusne tvrtke koje pružaju autobuse od prodaje karata uzimaju 70 posto dok je Flix zadužen za prodaju karata, raspored, uslugu prema kupcima i marketing, piše Bloomberg.

Karta za pet dolara
Jednosmjerna karta od Los Angelesa do Las Vegasa trenutačno se na internetskim stranicama FlixBusa može kupiti za 4,99 dolara.

Prije pet godina FlixBus je u Njemačkoj postao najpopularniji autobusni prijevoznik na duljim relacijama, nakon čega su se proširili u 28 europskih zemalja na 2000 odredišta, uključujući Hrvatsku. Za brzo širenje tvrtke, osim željezničkih usluga u Njemačkoj, zaslužno je i to što se nisu uključivali u kapitalno intenzivna ulaganja poput posjedovanja i održavanja autobusa, naglašavaju analitičari.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!