Facebook se suočava s velikim padom povjerenja

Autor: Tomislav Pili , 26. ožujak 2018. u 21:59
Najlošiji rezultat među tehnološkim tvrtkama/Reuters

Samo 41% Amerikanaca vjeruje da društvena mreža poštuje regulativu o zaštiti privatnosti.

Korisnici sve manje vjeruju Facebooku no to nužno neće rezultirati negativnim odrazom na priljev oglasa, glavnog generatora prihoda i dobiti najveće društvene mreže.

Dvije ankete provedene u SAD-u i Njemačkoj pokazuju kako se kompanija suočava s padom povjerenja oko zaštite osobnih podataka. Anketa Reutersa i Ipsosa provedena prošloga tjedna na 2237 ispitanika pokazala je da 41 posto Amerikanaca vjeruje da Facebook poštuje regulativu o zaštiti osobnih podataka. Istovremeno, 51 posto u to ne vjeruje. To je najlošiji rezultat među tehnološkim kompanijama.

 

33 posto

Nijemaca uvjeren je u pozitivan utjecaj mreža na demokraciju

Naime, 66 posto vjeruje Amazonu, 62 posto Googleu, a Microsoftu 60 posto. Podsjetimo, vrijednost dionica Facebooka strmoglavila se prošlog tjedna 14 posto nakon medijskih napisa da su podaci o 50 milijuna korisnika poslužili britanskoj tvrtki Cambridge Analytica za dizajniranje Trumpove predsjedničke kampanje. Nakon tog skandala uzdrman je položaj društvenih mreža.

Anketa njemačkog lista Bild am Sonntag pokazala je da tek 33 posto ispitanika smatra da društvene mreže pozitivno utječu na demokraciju. Njih 60 posto smatra suprotno. Za sada je prerano reći hoće li pad povjerenja dovesti do manjeg korištenja Facebooka, istaknula je za Reuters Debra Williamson, analitičarka eMarketera.

"Platforme poput Facebooka prilično su integrirane u živote korisnika", dodala je Williamson. Podaci pokazuju da je proteklog tjedna korištenje Facebooka ostalo relativno stabilno.

Komentirajte prvi

New Report

Close