Facebook pregovara s holivudskim studijima o produkciji televizijskih serija, a prve epizode bit će emitirane najkasnije krajem ljeta, objavio je Wall Street Journal (WSJ).
Na sastanku s predstavnicima glumačkih agencija Facebook je naznačio da je za produkciju spreman "iskeširati" i do tri milijuna dolara po epizodi, tvrde upućeni i neimenovani izvori. U Facebooku ciljaju na publiku u dobi od 13 do 34 godine, s fokusom na raspon od 17 do 30 godina. Već su osigurali novac za produkciju televizijske drame "Strangers" i zabavne emisije "Last State Standing", navodi se u izvješću.
U Facebooku nisu odmah bili dostupni za komentar WSJ-ova izvješća. U kompaniji očekuju da će epizode emitirati jednu po jednu, a ne sve odjednom kao što rade u Netflixu i Amazonu. Njihovi budući planovi uključuju adaptaciju popularnog reality showa komičara Jamesa Cordena "Carpool Karaoke" koji će se početi emitirati u kolovozu. Spremni su također dijeliti s Hollywoodom svoje podatke o gledanosti.
No, Facebook nije jedina tehnološka kompanija koja ulazi u područje televizijske zabave. Dugo se očekivao prodor Applea na područje televizijske produkcije, a prošlog je tjedna ta kompanija napokon emitirala prvu emisiju "Planet of the Apps" (Planeta aplikacija), showa u kojem IT inženjeri predstavljaju slavnima svoje aplikacije kako bi osigurali njihovu financijsku podršku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu