Domaće artikle najviše promovira Tuš, najmanje Lidl

Foto: Marko Mrkonjić / Pixsell Foto: Marko Mrkonjić / Pixsell

Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.

Prehrambene proizvode iz svoje ponude kao "slovenske" najviše reklamira domaći trgovački lanac Tuš, a najmanje njemački Lidl, pokazalo je ovih dana objavljeno istraživanje kojim su u Sloveniji više mjeseci pratili oglasne kampanje šest velikih trgovačkih lanaca.

Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.

Riječ  je o kontrolnom mehanizmu koji  prati "poštenost" odnosa trgovaca i dobavljača hrane, a uspostavilo ga je prije dvije godine ministarstvo za poljoprivredu.
Istraživanje je pokrilo reklamne kampanje šest najvećih trgovačkih lanaca koji rade u Sloveniji, i to u razdoblju od 1. rujna do 30. studenoga 2015.
Pokazalo se da je Tuš čak u 58,5 posto slučajeva reklamirao slovenske proizvode, a sve ostalo se odnosilo na uvozne prehrambene artikle.

U promociji domaće hrane slijedili su Špar s 53,2 posto i Mercator s 52,6 posto, a odnos je potpuno drukčiji kod Hoffera i  Leclerca, a osobito kod Lidla koji je za promidžbu slovenskih artikala namijenio samo 13,4 posto oglasnog prostora.
Tušu koji je u financijskim teškoćama i procesu restrukturiranja odano je i priznanje za najbolji reklamni oglas koji glasi "Poštujmo ono što je naše, domaće".

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve