Renesansa u poslovanju: Coca-Coli rasla prodaja zbog dva hit proizvoda

Sve više kupaca svjesno problema odlaganja plastike okreće se aluminijskoj ambalaži/REUTERS Sve više kupaca svjesno problema odlaganja plastike okreće se aluminijskoj ambalaži/REUTERS

Prodaja pića s 0 posto šećera raste po dvoznamenkastim stopama, a limenke od 2,5 decilitra zanimljivije su kupcima od plastičnih boca.

Coca-Cola prolazi kroz pravu renesansu u poslovanju, ako je suditi po financijskom izvješću za treće tromjesečje, ali zahvaljujući pićima bez šećera.

Kompanija je objavila izvješće koje je vrlo ugodno iznenadilo analitičare, kako prenose američki mediji.

Skok neto dobiti
Proizvođač gaziranih pića objavio je 8 posto više prihode od 9,5 milijardi dolara dok su analitičari, prema podacima Refinitiva, u prosjeku očekivali nešto nižih 9,4 milijarde dolara. Neto dobit skočila je s lanjskih 1,8 milijardi dolara ili 44 centa po dionici na 2,6 milijardi dolara što je 60 centi po dionici. Prilagođena dobit po dionici - iz koje su isključeni, primjerice prihodi od prodaje nekretnine u New Yorku - zaustavila se na 56 centi što je u skladu s očekivanjima Wall Streeta.

 

9,5 mlrd.

dolara dosegli su prihodi kompanije u trećem tromjesečju

Od zanimljivijih podataka o poslovanju još valja spomenuti rast organskih prihoda za pet posto, uslijed viših cijena i sklonosti potrošača da kupuju skuplje proizvode. Iako prodaja gaziranih pića pada na matičnom američkom tržištu, Coca-Colin rast prodaje rezultat je fokusiranja na pića s manjim udjelom šećera, ali i manja pakiranja. Kako je izjavio čelnik kompanije James Quincey, prodaja Coca-Cole bez šećera i dalje raste po dvoznamenkastim stopama, a prodaja limenki od 2,5 decilitra skočila je za 15 posto. Brendovi voćnih sokova također snažno rastu na matičnom tržištu.  

Slabija izvedba voda
Rast prodaje limenki vjerojatno je povezan s većom sviješću potrošača o zaštiti okoliša. Naime, Quincey je otkrio kako se kompanija planira pozabaviti problemom slabije izvedbe svojih brendova voda. Kako sve više potrošača postaje svjesno problema odlaganja plastike, usporava prodaja flaširane vode. Što se tiče situacije izvan tržišta SAD-a, na više od 20 tržišta lansirana je Coca-Cola s većim udjelom kofeina, a uskoro dolazi i prvo energetsko piće pod Coca-Colinim brendom.

Coca-Cola Energy je dostupna na najmanje 25 tržišta, a u siječnju će na američkom tržištu biti uvedena i verzija bez šećera. Na kraju, kompanija je još jednom naviše podigla svoja očekivanja za ovu godinu. Dok je u drugom kvartalu objavila kako očekuje 5 posto organskog rasta ove godine, Coca-Cola sada očekuje "najmanje 5 posto rasta", prenosi CNN.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve