BMW u svibnju prodao 4% više automobila

Autor: Poslovni dnevnik , 15. lipanj 2015. u 21:59
Potražnja za X6-icom rasla je u svibnju čak 44 posto

Amerika i Europa ublažili pad u Kini, prvi u 10 godina.

Prvi put u 10 godina BMW je suočen s padom prodaje na golemom, ali izuzetno zahtjevnom kineskom tržištu.

Njemački proizvođač automobila proteklog je mjeseca ondje imao 5,5 posto lošije prodajne rezultate nego u isto vrijeme lani. Ipak, unatoč neslavnom svibnju na kineskom tržištu, ova je kompanija uspjela ostvariti globalni rast prodaje od četiri posto te je dosegnuta razina od 159.129 prodanih automobila. U tom su rastu ulogu pokretača odigrale Amerika i Europa. Na američkom tržištu  prodaja je rasla 4,3 posto – prodano je 36.931 BMW vozila, dok je Europa osigurala dvostruko veći rast.

Dobar dio pozitivnih prodajnih trendova potaknula je i snažna potražnja za "terencima" ovog proizvođača, kad je riječ o SUV-u model X5, rasla je 25 posto, dok je najtraženije vozilo X6  zabilježilo rast od čak 44 posto, objavila je kompanija. Što se tiče pada u Kini, iz BMW-a poručuju da je on bio i očekivan zbog "normalizacijskih procesa koji su u tijeku", objavio je Reuters. 

Komentirajte prvi

New Report

Close