Yahoo preuzimanjem jača segment mobilnog oglašavanja

Autor: Tomislav Pili , 22. srpanj 2014. u 22:01
Marissa Mayer, predsjednica Uprave Yahooa

Flurry koristi analitiku za pronalaženja ciljanih oglasa za potrošače praćenjem aktivnosti na više od pola milijuna aplikacija na oko 1,4 milijardi mobilnih uređaja širom svijeta.

Internetska kompanija Yahoo namjerava preuzeti startup tvrtku Flurry u nastojanju da ojača svoje poslovanje vezano uz mobilno oglašavanje u kojem i dalje zaostaje za rivalima Googleom i Facebookom.

Šest godina stara tvrtka Flurry koristi analitiku za pronalaženja ciljanih oglasa za potrošače i to praćenjem aktivnosti na više od pola milijuna aplikacija na otprilike 1,4 milijardi mobilnih uređaja širom svijeta.Njihovi proizvodi pomažu programerima koji razvijaju aplikacije za pametne telefone da analiziraju podatke o korisnicima aplikacija i dostavljaju im personaliziranije reklamne sadržaje. Na taj način, ta tvrtka nudi informacije koje pomažu marketingu i brandovima da lakše dođu do željene publike, priopćio je Yahoo. Prema podacima s Flurryeve internetske stranice, tvrtka surađuje s više od 170.000 programera, a podatke prikuplja s više od 150 milijardi korištenja aplikacija mjesečno.

U Flurryu povezivanje s Yahoom smatraju otvaranjem nove stranice u kratkoj povijesti tvrtke. Kako je kazao Simon Khalaf, izvršni direktor Flurrya, s Yahoom kompanija će imati više pristupa resursima kojima će ubrzati dostavu svojih proizvoda. "U posljednjih šest godina postigli su mnogo od onoga što smo zamislili, ali s Yahoom smo u još boljoj poziciji da postignemo naše zajedničke ciljeve", dodao je Khalaf. Cijena transakcije nije navedena, no upućeni izvor američkih medija rekao je da će Yahoo platiti za Flurry između 200 i 300 milijuna dolara. Ako se uistinu radi o toj cijeni, to bi bila najveća akvizicija Yahooa nakon kupnje blogerske platforme Tumbir koju je preuzeo 2012. godine. Yahoo ovom akvizicijom pokušava oživjeti stagnirajuće poslovanje internetskog oglašavanja, a vijest o preuzimanju Flurrya došla je netom po objavi pomalo razočaravajućih rezultata za drugi kvartal.

U drugom ovogodišnjem tromjesečju prihodi Yahooa od digitalnog oglašavanja pali su osam posto na 436 milijuna dolara. Dobit je pala za čak 18 posto na 270 milijuna dolara, a ukupni prihodi umanjeni su tri posto na gotovo 1,1 milijardi dolara.Međutim, kupnja tvrtki poput Flurrya nije isključivo Yahoouov "izum". Neki od najvećih Yahoovih konkurenata već su preuzeli tvrtke koje razvijaju tehnologiju za mobilno oglašavanje kako bi povećali prihode iz tog segmenta. Tako je početkom godine Facebook kupio LiveRail, tehnološki startup koji pomaže kompanijama u postavljanju relevantnijih reklama u video-sadržaje koji se pojavljuju na internetskim stranicama i aplikacijama. I ta je akvizicija ostala obavijena velom tajne što se tiče cijene, ali se smatra da je Facebook platio između 400 i 500 milijuna dolara za LiveRail. Prošle godine Twitter je preuzeo tvrtku za razmjenu mobilnih reklama MoPub. 

Komentirajte prvi

New Report

Close