Volkswagen bi na ključnom brendu mogao uštedjeti više od 5 mlrd eura

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. siječanj 2015. u 08:52
Foto: Britta Pedersen / Pixsell

Njemački automobilski div Volkswagen mogao bi na svom poznatom brandu putničkih automobila uštedjeti znatno više od planiranih pet milijardi eura, poručio je predsjednik radničkog vijeća te kompanije.

 Njemački automobilski div Volkswagen mogao bi na svom poznatom brandu putničkih automobila uštedjeti znatno više od planiranih pet milijardi eura, poručio je predsjednik radničkog vijeća te kompanije.

"Uz malo više discipline lako bi se mogla postići još veća učinkovitost", kazao je u četvrtak u Wolfsburgu predsjednik radničkog vijeća Bernd Osterloh. Potencijal za uštede u toj grupi s puno brandova još je i veći, naglasio je Osterloh, ne ulazeći u detalje.

Iz tog najvećeg su europskog proizvođača automobila u srpnju prošle godine najavili da do 2017. planiraju u ključnom odjelu smanjiti troškove za pet milijardi eura kako bi smanjili zaostatak u dobiti za konkurencijom poput Toyote. Mjere štednje uključuju manje skupu opremu vozila i prestanak proizvodnje određenih nekih neprofitabilnih modela.

Uz osnovna VW brand vozila, ta grupa posjeduje još i Bentley, Bugatti, Audi, Škodu, Seat i Lamborghini brandove.

Zasebno, Osterloh, inače član nadzornog odbora VW-a, rekao je da novi glavni direktor odjela proizvodnje kamiona Andreas Renschler mora procijeniti kolika je stvarna potreba za mogućim akvizicijama.

Renschler, bivši izvršni direktor Daimlera koji preuzima novi posao u VW-u od 1. veljače, radit će na integriranju različitih VW-ovih jedinica za proizvodnju kamiona, uključujući njemački Man i švedsku Scaniju.

Ranije je objavljeno da VW razmatra restrukturiranje svog poslovanja s kamionima, koje bi mogao odvojiti od glavne proizvodnje – osobnih automobila. Holding kompanija za proizvodnju kamiona bila bi strukturirana tako da bi mogla izaći na tržište dionica u slučaju da VW odluči prikupiti gotovinu putem tržišta kapitala.

"Renschler bi trebao utvrditi želimo li nešto kupiti i što nam zaista treba", kazao je Osterloh, poručujući da zapadna Europa i Brazil neće biti dovoljni da se ostvari uspjeh.

Istaknuo je također, vezano uz stanje u Rusiji, da je VW u 2014. izgubio iznos koji se mjeri u stotina milijuna eura uslijed pada tečaja ruskog rublja za 45 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close