Violeta u BiH bolja od Pampersa

Autor: Poslovni dnevnik , 20. ožujak 2017. u 21:59
Petar Čorluka, predsjednik Uprave i vlasnik Violete/T. M./PIXSELL

Lani je držala 49% tržišta pelena, Procter & Gamble 38%.

BiH kompanija Violeta uvjerljivo je pretekla svjetskog diva Procter & Gamble u prodaji pelena u Bosni i Hercegovini i time postala tržišni lider.  

Prema analizama Euromonitora, Violeta je lani držala 49 posto tržišta pelena za djecu i odrasle u BiH i bila je znatno ispred kompanije Procter & Gamble koja je sa svojim brendom Pampers držala 38 posto tržišta, izvještava portal BiznisInfo. Tako je Violeta, koja je vodeća na tržištu kada je riječ o prodaji papira za kućanstva, postala tržišni lider u još jednom velikom tržišnom segmentu.

"Violeta i Procter & Gamble zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH s udjelom od 49, odnosno 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine trgovina, ali je Violeta u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene", navodi se u izvještaju Euromonitora. 

Komentirajte prvi

New Report

Close