Uzdajući se u Amazon, DHL ulazi u Ameriku

Amazon je velik DHL-ov klijent/REUTERS Amazon je velik DHL-ov klijent/REUTERS

Amazonova trgovina raste više od 35 posto godišnje, a suradnjom s DHL-om ojačava tržišnu prisutnost.

Logistička kompanija Deutsche Post DHL objavila je krajem prošloga tjedna da pokreće uslugu dostave u sedam američkih gradova uzdajući se u rast Amazonove internetske prodaje.

Time njemačka kompanija izravno ulazi na "teren" dominantnih tamošnjih igrača, FedExa i UPS-a. Kako navodi Reuters, kroz DHL-ovu uslugu eCommerce Parcel Metro koju kompanija unazad dvije godine testira u Chicagu, Los Angelesu i New Yorku, ugovorni suradnici će dostavljati robu kupcima izravno u domove u roku najviše jednog dana, preuzimajući je izravno iz skladišta i od trgovaca.

Kako je pojasnio Lee Spratt, izvršni direktor tvrtke DHL eCommerce Americas, Parcel Metro usluga temelji se na suradnji s ugovornim vanjskim dostavljačima koji dostavljaju robu poput elektroničkih uređaja, knjiga, cipela ili kozmetike. Osim u Chicago, Los Angeles i New York, DHL-ova usluga dolazi još u Dallas, Atlantu, San Francisco i Washington. "Sektor e-trgovine pruža fantastične prilike za logistički sektor", izjavio je Spratt.

"Amazonova prodaja godišnje raste više od 35 posto i kompanija treba pronaći način kako dostaviti robu do kupaca. FedEx i UPS su najavili Amazonu kako ga neće u potpunosti pratiti što znači da Amazon mora pronaći način da samostalno podrži svoju dostavnu mrežu", komentirala je analitičarka Cowena Helane Becker. Dodala je kako vjeruje kako Amazon surađuje s DHL-om kako bi ojačao prisutnost na američkom tržištu.

Naime, nije slučajnost da je DHL-ovo američko čvorište u Cincinnatiju gdje baš Amazon gradi svoj logistički centar za zračni prijevoz. Izvršni direktor DHL eCommercea Charles Brewer kazao je kako je Amazon veliki klijent, ali da Parcel Metro nije razvijen isključivo zbog njega. Amazon i FedEx nisu bili dostupni za komentar. Iz UPS-a su poručili kako ne komentiraju poslovne strategije konkurenata. Podsjetimo, DHL-ov ulazak na američko tržište prije 10 godina završio je neuspjehom.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!