Unilever imenovao novog čovjeka za širenje u srednjoj Europi

Autor: Judita Rogina , 26. lipanj 2011. u 22:00

Tržišta u razvoju izazov za globalnu kompaniju

Druga po veličini multinacionalna kompanija na području potrošačkih proizvoda, Unilever, imenovala je Harisha Manwanija glavnim operativnim direktorom za regiju Azije, Afrike, srednje i istočne Europe. Na takav su se potez u Unileveru odlučili kako bi potaknuli rast na tržištima koja su u nastajanju.

Početkom prošlog tjedna u hrvatskim su se medijima pojavile informacije kako je Unilever zainteresiran za preuzimanje 10,6 posto dionica Podravke od mađarske OTP banke. Kako Unilever najslabiji rast bilježi baš na srednjo i istočnoeuropskom tržištu pojedini domaći ekonomski stručnjaci smatraju da bi takav potez mogao biti početak preuzimanja Podravke jer je Unilever prevelika tvrtka da bi joj udio od samo 10 posto u Podravci donio išta značajnog.Novo imenovanje u Unileveru samo je dio šire reorganizacije. Izvršni direktor Unilevera Paul Polman smatra kako će nova struktura poslovanja ubrzati proces predstavljanja novih proizvoda različitim tržištima. Harish Manwani, koji će novu poziciju u tvrtki preuzeti početkom rujna, već je najavio kako planira povećati proizvodnju Lipton čajeva u Kini.Dijelovi poslovanja Unilevera koje vodi Manwani rastu po stopama od 18 do 19 posto godišnje, s time da rastuća tržšita u Aziji čine vrlo važan dio tog rasta. Harish Manwani se također nalazi na poziciji predsjednika indijske jedinice Hindustan Unilever Ltd. od 1976. godine u koju je došao nakon završenog studija menadžmenta na Sveučilištu Mumbai. Predsjednik Unileverova ureda za Aziju i Afriku postao je 2005. godine, kako je navedeno u godišnjem izvješću tvrtke.

Komentirajte prvi

New Report

Close