Todorić ulazi na tržište Republike Srpske

Autor: Milan Šutalo , 05. ožujak 2009. u 22:00

Delta Maxi Miroslava Miškovića najavljuje agresivno širenje na području Federacije BiH

Unatoč krizi, vodeći hrvatski i srpski maloprodajni lanci Konzum i Delta nastavljaju se intezivno širiti na tržištu Bosne i Hercegovine. Konzum, koji je u sastavu grupacije Agrokor Ivice Todorića, otvorio je Maxi Konzum trgovinu na više od 1000 četvornih metara u sklopu Trgovačkog centra Tom u Istočnom Sarajevu. Ovo je prvi novootvoreni Konzumov objekt od ukupno tri preuzeta marketa kompanije Tomašević, koji je jedan od vodećih trgovačkih lanaca u istočnom dijelu Republike Srpske.

Zatvaranje trgovina
Konzum je zadržao i svih 135 radnika zaposlenih u okviru trgovačkih centara Tom u Istočnom Sarajevu, Foči i na Palama te im osigurao sva prava i obveze, koje imaju i ostalih 1600 zaposlenika Konzuma u BiH, saznajemo u upravi tvrtke. Do sredine ožujka u planu je otvaranje i Konzumovih prodavaonica u Foči i na Palama. Kompanija Tomašević, koju je Konzum kupio prije nešto više od mjesec dana, ima maloprodajne objekte i u Bijeljini, te veleprodaju u Trebinju. Krajem prošle godine Konzum je u BiH raspolagao sa 78 maloprodajnih objekata uključujući i šest Kozmo drogerija. Nakon četiri godine poslovanja u BiH, preuzeli su lidersku poziciju od Mercatora čiji je tržišni udio sada manji od 7%, dok je udio Konzuma oko 12%. Mercator je već zatvorio nekoliko trgovina u tuzlanskoj regiji, a ulogu glavnog Konzumovog takmaca na tržištu maloprodaje u BiH preuzima Delta Maxi srpskog biznismena Miroslava Miškovića. I dok se Todorićev Konzum, nakon što je pokrio dobar dio Federacije, nastoji proširiti na RS, Delta Maxi najavljuje agresivno širenje na tržište Federacije BiH, gdje imaju samo jedan objekt u Jajcu. “Očekujemo da ćemo tijekom ove godine otvoriti prve shopping centre u Sarajevu, Zenici, Tuzli i Mostaru”, kaže glavni direktor Delta Maxi Grupe Dragan Filipović. Planiraju izgraditi i shoping mall na lokaciji tvornice namještaja Standard, koju je Mišković nedavno kupio.

Novi marketi
“Za nas će 2009. biti prvi pravi zalogaj na ovom tržištu”, kaže Filipović, dodajući kako je cilj Delte da u BiH do kraja 2013. godine izgrade 50 novih marketa s investicijom od 200 milijuna eura. Promet Delta Maxija u BiH prošle godine je iznosio 131 milijuna eura, odnosno 41 posto više nego lani. Ove godine ta kompanija planira prihod od 180 milijuna eura. Delta Maxi ima 22 objekta u toj državi u kojima je ukupno zaposleno 889 radnika.




Komentirajte prvi

New Report

Close