Tele2 Hrvatska ima novog glavnog direktora marketinga

Autor: Poslovni.hr , 07. siječanj 2019. u 14:45
Foto: Getty Images

‘Raduje me što sam dobio priliku pridonijeti razvoju i napretku hrvatskog telekomunikacijskog tržišta’.

Od 1. prosinca 2018. godine Alexander Sperl pridružio se menadžment timu Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga gdje će voditi razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend te korporativne komunikacije.

Sperl je gotovo dva desetljeća proveo na vodećim pozicijama u telekom industriji, a njegovo iskustvo obuhvaća mobilne te objedinjene mobilne i fiksne usluge u nekoliko zemalja. Bio je, između ostalog, CCO vodećeg teleoperatera u Austriji, CEO i CMO mobilnog teleoperatera u Srbiji te direktor marketinga i prodaje mobilnog operatera u Sloveniji. Alexanderovo je međunarodno konzultantsko iskustvo osebujno, a u svijet telekomunikacija došao je iz Microsofta i Procter & Gamblea.

„Raduje me što sam dobio priliku pridonijeti razvoju i napretku hrvatskog telekomunikacijskog tržišta, a osobito se veselim suradnji s kolegama u Tele2 Hrvatska“, izjavio je prilikom dolaska Alexander Sperl, glavni direktor marketinga Tele2 Hrvatska.

Komentirajte prvi

New Report

Close