Srpski Simpo Line dobiva sve više poslova u Hrvatskoj

Autor: Rato Petković , 10. lipanj 2008. u 06:30

Nakon što je lani opremio hotel Admiral u Slanom, Simpo Line izrađuje namještaj i za hotel u Malom Lošinju

Od osnutka poduzeća u tvornici namještaja Simpo, specijaliziranog za projektiranje i opremanje poslovnih objekata, u pet godina obavljena je kompletna oprema 50 hotela u 15 zemalja. Prema riječima Milorada Andrejevića, direktora Simpo Linea, ta kompanija bavi se proizvodnjom nestandardnog namještaja i uređenjem interijera prema zamislima projektanata i investitora. Po tome je postala prepoznatljiva kod graditelja hotela stekavši status pouzdanog poslovnog partnera.

Brzi rokovi
Uz gotovo sve novosagrađene i renovirane hotele u Srbiji, Simpo Line je opremio više od 50 hotela u inozemstvu koji pripadaju objektima najviše kategorije. Na dugoj listi hotela nalaze se Four Since na Cipru, Intercontinental u Kataru, Citoniya u Grčkoj te Klaus K. u glavnom gradu Finske. Osim hotela, Simpo Line je angažiran i u opremanju bankarskih filijala. Tako su za potrebe Raiffeisen banke opremljene sve njezine poslovnice u Srbiji.Vranjanska kompanija angažirana je na opremanju triju objekata koji se nalaze na Kreti, Malom Lošinju i u susjednoj Mađarskoj. Riječ je o visokorangiranim objektima s četiri i pet zvjezdica, koji ukupno imaju 800 soba.Prema riječima direktora Andrejevića, Simpo Line je lani opremio hotel Admiral u Slanom pokraj Dubrovnika, što je pridonijelo da se dobiju novi poslovi u Hrvatskoj. Simpo Line je dobio poslove i u Crnoj Gori na opremanju hotela u Bečićima i Podgorici.U kompaniji smatraju kako su postali vodeća tvrtka u regiji za opremanje hotela i poslovnih objekata, te da takvu poziciju kane zadržati izvođenjem kvalitetnih radova na zadovoljstvo investitora koji ih angažiraju u tim poslovima. Osnivanjem specijaliziranog podzeća Simpo je zadržao vodeće mjesto u proizvodnji namještaja u jugoistočnoj Europi. Na taj način je prevladano krizno razdoblje koje je nastupilo suženim tržištem nakon raspada Jugoslavije. Simpo je, zbog smanjene kupovne moći na domaćem tržištu, izlaz potražio u većem izvozu. Prvo na talijanskom tržištu, pa onda i u drugim zemljama na Starom kontinentu, ali i u drugim dijelovima svijeta. Zaokružen je proces proizvodnje namještaja i opreme s vlastitim transportom i logistikom, širokim asortimanom namještaja, podnih i zidnih obloga, stolarije, madraca, pa do interijerskog cvijeća. Takvu stratešku prednost, prema ocjeni Andrejevića, nema nijedna tvrtka iz oblasti opremanja hotela i poslovnog prostora u Srbiji, a predstavljaju rijetkost i u europskim okvirima. Jedna od odlika Simpo Linea je da i najzahtjevnije poslove može obaviti kvalitetno i u kratkom vremenu. Tako je hotel na Cipru, koji ima 350 soba, u cijelosti opremljen za samo 90 dana od potpisivanja ugovora, što tu kompaniju svrstava u među one koje imaju najveću svjetsku produktivnost. Osim srpskog tržišta, na kojem predstoji izgradnja brojnih novih hotela, jer Beogradu nedostaje više od 20 takvih objekata, u Simpo Lineu posebno su fokusirani na golemo rusko tržište, Grčku, Cipar, te na države na skandinavskom poluotoku u kojima su već stekli afirmaciju pouzdanog i kvalitenog izvođača radova u opremanju hotela i poslovnog prostora.

Prodaja tvrtki
Simpo je među kompanijama koje tek trebaju obaviti privatizaciju državnog kapitala. Taj posao treba biti završen do kraja godine. S obzirom na uspješne poslove, Simpo je među kompanijama koje će lako naći strateškog partnera. Restrukturiranjem je smanjen broj radnika, a iz holdinga su izdvojene djelatnosti koje ne ulaze u glavnu djelatnost poduzeća. Tako je kompaniji Coca-Cola prije tri godine prodana tvornica pitke vode Rosa, jedna od najkvalitetnijih u Srbiji, a u planu je izdvajanje maloprodajne mreže za prodaju prehrambenih proizvoda, osnovane da bi se premostilo krizno razdoblje u vrijeme zastoja u prodaji namještaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close