Sponzori Olimpijade u Pekingu, koji su uložili velike novce u promociju svojih proizvoda tijekom Igara, žale se na premali broj sportskih famova koji dolaze u područja gdje su postavljene njihove trgovine.
Mnoga sportska borilišta razbacana su diljem olimpijskog kompleksa na sjeveru grada, ali samo mali broj od stotina tisuća posjetitelja dolazi u sponzorske paviljone u tom području. “Istina je da su nam sponzori došli s pitanjima i željama da bi htjeli više ljudi”, kazao je za Reuters, izvršni direktor Međunarodnog olimpijskog odbora zadužen za igre u Pekingu, Gilbert Felli. Organizatori Igara procjenjuju da je na cijeloj Olimpijadi do sada bilo 250 tisuća ljudi, uključujući i borilišta izvan olimpijskog kompleksa. No, većina njih ne luta tim velikim kompleksom već radije ostaju blizu natjecateljskih arena, kao što je Vodena kocka, gdje se održavaju plivačke utrke. Paviljone u kojima izlažu svoje proizvode postavile su mnoge tvrtke, među kojima su i Volkswagen i Panasonic, sponzori samih Igara u Pekingu, ali i General Electric te McDonalds, koji su stalni olimpijski sponzori. No u prvih pet dana Igara ta su područja izgledala prazno, s tek pokojim posjetiteljem. Organizatori su kazali kako su poduzeli korake da se poveća broj posjetitelja u dijelu gdje se nalaze sponzorski paviljoni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu